Isnin, 22 Ogos 2011

Kenal tak berapa minit ko dah nak pinjam duit..????

Budak nie..mengaku die ni kawan sekolah aku, walhal aku tak kenal pon..Entah betul ke tidak die satu sekolah dengan aku..Dah tu, dah lah aku nie tak kenal die.. Aku teka sekali je die dah haaa..betulla tu.. Eh buat aku tak caye lak kt ko nie tau tak??

Dan2 time tu jugak die nak pinjam duit ngn aku..Sorry lah..aku tak berape gemor lah dengan orang macam nie..kalau die tak bohong pon, tapi tak kan lah ko baru je kontek balik dengan orang yang dah lama ko tak kontek, dan2 terus mintak duit?Dah tu aku tak ingat lak tu ko sape..bacin betul..

ni kalau korang jumpe orang ni, ko hati2 je lah yek..nama die Aria Alysha..

 ni wajah die...entah muka betul ke muka tipu ke tak tau lah..

Ni chat aku ngn die tadi..geram aku tengok wei..korang bacelah..kalau aku jadik budak nie, kalau betul2 memerlukan aku tak mintak/pinjam dengan orang yang tak kenal or kenal pon tak sangat macam nie.. baik pinjam dekat mak ayah.. Appaaaaraaa..

14 ulasan:

piEja berkata...

hoh..aku penah kene camni..tp yg buat tu btol2 kwn aku masa sekolah dulu..dahlah tak penah kontek aku, tup2 kontek nak mintak aku watkan loan utk dia..tp dia janji bayo balik n wat hitam putih..waklu..!! igt aku ni tukang watkan loan utk org ke..?

Unknown berkata...

aku pernah gak kene. kawan sekolah dulu gak. aku terus tak balas sms dye.

Cik TTK berkata...

apsal lah ad eorang macam nie ek..?sungguh tersentap akak tau..

diorg ni dah giler ke hape..pelik betullah..

cendawanpink berkata...

huishhhh..dasat naa org camni..
aku pon xkenal dowhh kalo ye pon die 1 skola ngn kite..huhuu.. :P

ramai gak mutual dak2 a.tawo kat pempuan ni wehh..

piEja berkata...

nsb lah kot sape yg sengal terus percaya tu...skrg hati kne keras, takleh lembut sgt nak caye org2 camni...eh, leh wat repot polis ni yan..bdk ni leh didakwa sbg pengancam keselamatan negara...hehe..

Cik TTK berkata...

nad: tu lah, ko yg kaki merayap pon tak kenal, aku apatah lagi nad..kalau kata masuk SMAT berape bulan pastu dah masuk teknik sangat menipu dah kenal aku hockeyh..form 4 aku kenal 4sn & 4STM je..hahaha

Pieja: tu lah sekarang memang kena keraskan hati..org siap sound budak tu, nak bg pinjam dekat orang yg xkenal mmg TAK lah..

Leanne Rahim berkata...

huhu...dasat ek..skrg ni mmg x bleh nk percaya org cmtu..tp korg pnh dgr x pukau melalui fb..??ader jd tau..tp xtau la dorg pukau cmne..takut gak la..sbb tu kalo aku x kenal org tu, mmg xkn approve la kalo dia nk jd kwn aku kn..hehehe..

Cik TTK berkata...

hahaha FB pon boleh pukau memukau yek..dasat...dasat..

Leanne Rahim berkata...

tu la psl..pelik kn...hahaha..

myza berkata...

ceh, xmalu btol la kenal bape mnt dh nk pinjam wet org..trdesak sgt ke..

Cik TTK berkata...

anne: nak pukau depan2 malu kot, tu FB jadik kekdah pilihan..haha

kak myza:tu lah, derperado al patunto la tu..dah lah tak kenal, tak sekelas, tak geng, tetibe nak pinjam duit..pelik3

myza berkata...

wk malu kaum2 wanita jerk la dia tu..hahaa..dh2 jgn kwn ngan dia, kwn ngan kmiza ni ahh...kan lbh afdal..hahhaaa

Unknown berkata...

bole buat bisnes wey. jadi along. aha

Cik TTK berkata...

kak miza: tu lah, geng cantik tetap terbaekkk..hehehe

nub: ni bisnes haram..mintak aku duit time aku pon tka gaji lagik..mmg tak lahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...