Selasa, 23 Ogos 2011

mercun oh mercun..

setiap kali hari raya mesti ada mercun kan..kes-kes budak tangan meletup, melecur kena mercun pon banyak kan..tapi aku bukan nak cerita pasal orang lain,aku nak cerita pasal aku kena mercun nie..

Lek lu, bukan aku yang main tau..Aku tengok je..dulu kecik-kecik memang aku rajin jugak lah main mercun nie, tiap kali raya mesti mintak duit dekat abah.. Tapi selalu tak dapat.. Alasan abah nanti die  belikan, nanti abah beli selori katanya.. Tapi takde ponnn..

Tapi aku tak kecewa sebab abang-abang aku ade untuk sposor naluri penjahanam aku tu.. Mercun bola, mercun padi, mercun ape lagi entah, semua ada lah..Sekarang dah tak pandai main, takut pulak.. Aku dah jadi wanita sepenuhnya nampaknya..hehe *bongok betul*

Camne aku leh kena mercun? Cerita die macam nie, aku balik kampung ahad lepas, sebenarnya dah tak jadik nak balik kampung tu sebab nak carik baju raye kan..Tapi oleh kerana hari sabtu kelmarin carik baju raye dengan Enchik yus tak mendapat, tu yang ari ahad tu aku continue sambung carik baju raye..

Carik punye carik punyer carik, tetiba dah sampai kampung.. Tak perasan lak.. haha *tipu*

Kitorang keluar rumah dah pukul 1 petang time tu, memang saje nak pergi kota sebab nak pergi bazar kota..Aku ajak yus memang jangan harap lahd ie nak pergi, dedolu time mengorat ajak teman g jamban pon nak,sekarang jangan harap ah..kan enchik yus kan?kan?kan?

Lansung dah ade dekat Kota, kitorang lajakkan terus ke kampung...Lepas buka tu, abang aku bukak lak mercun dan bunga api bagi anak sedara main..aku tengok je lah...Nak main mercun dah tak berani, nak main bunga api kang kata kau tebiat lak, so aku tengok je lah yang bolehnyer..

Syok2 tengok ni tetibe percikan mercun tu masuk dalam baju aku wei.. Awwww...melecet dado den... Abes lah aset aku jadik 3!! Sakitttt wooooo..nak mandi pon perit tau, nak tunjuk gambo takleh sebab sangat-sangat tepat di kawasan larangan..

Tapi kan..... Memang pedih wa cakap lu....Wa mandi pon malas nie, sebab pedih nak mampos kena air..adoiiii

7 ulasan:

cendawanpink berkata...

ahahahaaa..
tettttt!!
takungan susu terkena api..:D

Hustler berkata...

Vudus la nad nih!!!

Pupel Liyana berkata...

buruk la nenen kau.. eii mesti bulu sekotol tu terbakar smaa hahahah dulu aku nak tarik tak nak bg padan muka haha

Cik TTK berkata...

nad: hahahaha melecet dowh..

mawi: hahaha bongok!

mas: jangan tarik, aku bela tu..hahahah

kariena anne berkata...

ceh..ingat ngadu kt aku sorg je..nk gak ngadu kt sume ek..xpe2 saham x turun nyer..sbb x nmpk..hehehe..

Pupel Liyana berkata...

aku nak tarik juga!!!!!!!!

Cik TTK berkata...

anne: hahahaha..aku nak kan perhatian!!ko tak bagi aku perhatian pon kan, 3bulan tak jumpe aku...merajukkkkk

masitah:jangannnnnnn!!!aset tu...ko ade??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...