Isnin, 1 Ogos 2011

Pernah tak..?

Pernah  tak kau rasa hebat bila kau memandu kereta dan memotong kereta yang cc nya lebih tinggi dari kau?
Pernah tak kau rasa hebat dapat kejar kereta buatan luar negara dengan kereta buatan tempatan ko?
Pernah tak ko rasa terhina sebab kereta cc kecik dari ko potong kereta ko?
Pernah tak kau hi-beem kan lampu kereta ko dekat kereta depan yang memotong macam siput dekat fast lane?
Pernah tak kau cucuk kereta depan rapat-rapat sebab kau nak lalu jalan tu dengan lajunya?
Kalau pernah, ko memang poyo..
Sebab yang kena hi beem tu aku.
T_Y

8 ulasan:

piEja berkata...

masalahnya, sume2 tu ko penah wat kat org..ko jgn bohong..sbb aku lah saksi ko..ahaha...

Cik TTK berkata...

itu dizaman kejahilan..sekarang dah tak reti bawak kereta, putrajaya-jb pon 5jam!huh sadis!sadis!

piEja berkata...

bagus2...kalo ade pakwe sblh, 1 hari perjalan dari putra ke johor pn i sanggup u!!

Cik TTK berkata...

payah.....kalau dating lebih 3 jam je dah mula la nak mengamuk.huuuu cannot2..

Unknown berkata...

aku selalu buat.

Cik TTK berkata...

sekarang aku dah dalam golongan mangsa, nanti aku tajamkan skill aku pastu aku buat kt ko..hahaha

Unknown berkata...

ah.. mesti kau tak bisa mengalahkan pro drive cam aku.. tu la sapa roh duduk lorong laju hehehhe..

Cik TTK berkata...

dah sebelah menyebelah lori amek, satu lorong lagi bas pulak amek.. nak buat macam mana..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...