Isnin, 28 Mac 2011

Tag HOT

.

Cik CendapawanPINK tag saye...oh yea sayam can u buat tutorial pasal copy2 tu?tak pepasal i nak copy kena sepak dengan u..wawww tatotttt tatooootttt...

1. Adakah kau rasa kau HOT?

harusssss perasan.. Kalau aku tak kata aku hot sape lagi kan..hahaha

.

2. Uplod pic kau dari PC sekarang jugak!

.


3. Cerita pasal gambar tu..


Gambar sayep dengan Enchik Yus.. Cinta beliau sangat!


.

4. Bila kali terakhir kau makan ayam?

semalammmmmm kompem!! ayam yang digoreng oleh aku sendirik..goreng jerk, takyah sesusah..hehehe

.

5. Lagu terakhir yang kau dengar..

Rihanna Hating on the Club feat The Dream.. U got me hang in on the Club....oooo oooo

.

6. Apa yang kau buat selain selesaikan test ini?

makan rojak..siyes tak tipuuuu...pastu bos suruh g potostet kejap pastu sambung balik makan rojak tadi..huhuhu

.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

Roziana, Yan, Yana, Adik, Ucu, Non dan jugak Ziana. Ziana ni my beloved Encik Yus je yang panggil begini dulu. Sekarang sudah tidak lagi,huhu

.

8. Tag lagi 8 orang..

Masitah

Puan Ruseliana Ruselan

Kakak Anne

Puan Tiemah

Kakak Pieja

Puan Mija

Cik Aboi

Encik Mawi

Puan Tasah

.

9. Siapa no 1?


.

10. Cakap pasal no 5..


-satu opis ngn aku, Partner in crime aku, perempuan lah kan. Nama pon dah kenal dah..hehehe

.

11.Orang no 3 ada hubungan dengan siapa?


Abang Ruslannnnnnnnnnnnnnnn lah.. Suami beliau yang giler-giler-gilerrr!!

.

12. Bagaimana pula dengan budak no 4?


ni isteri orangggg wooooo

namo kaco ek..?

Class rep aku masa dekat poli, sangat berdedikasi dalam meng-cancel-kan kelas..

I LIKE..hehehe

.

13. Pesanan buat no 6?


nak jadik ibu dah kan..

jangan dera anak hockay!hahaha

.

14. Kata-kata cinta untuk no 2?


Kak, I luph u... Muah Muah Muah!! hahaha

.

15. Adakah no 7 dan no 8 punya persamaan?


dua-dua budak sepoli dengan aku

dua-dua kerja dekat Mahkamah

dua-dua bukan budak kelas aku

dua-dua giler

dua-dua, berapa banyak dua daaaaaaaaa

.

16. Berikan 5 perkara yang kau tahu pasal no 1..


5 je? Kenapa tak mintak doblas? Tak mencabar lahh



  1. Nama penuh dia Masliana Maadam


  2. Lahir sehari lewat dari aku tapi dah kawen dah.


  3. Nama laki die Pokyang eh bukan, Zakaria riang ria hari raya..hehe


  4. Kerja merempit je..Eh bukan die kerja PA dekat Johor.(Nak tukar dengan aku kan?3)


  5. Die buat karipap sedappppppppppppp sangat! Nanti aku datang rumah ko, sila buatkan karipap sardin 10 dozen k! (Meleleh air liur aku mas..Nak karipap sardinnnnnn huk3!

.


17. Persamaan antara kambing dan lembu?


Haiwan berkaki empat juga makhluk ciptaan ALLAH s.w.t yang boleh dikorbankan/di aqiqahkan. Time2 raye aji selalu dapat free dedaging nie..hehehe


.

18. Perasaan ketika jawab test ini?

Lega sebab dah kepam 2 hari tag nie. Maap Nad..hehehe

.

19. Adakah kau tahu Rizman tu sengal?

Rizman tu sape? Tak kenal pon?mesti bukan artis kan......

.

20. Gay or les?

Makhluk2 yang menyukai sesama jenis di laknat Tuhan tahu..?ish3...

.

3 ulasan:

cendawanpink berkata...

hik3..aku pn nk rse gak karipap masitah.. :D

LiaNa YuSoF berkata...

jwpn no.12 : like 70x
hehehe.. lg2 bab cancel class tu.. kompem!! tmbah lagi like 30x..
genapkan jd 100... hahaha..

Cik TTK berkata...

nad: sedapp wooooo... aku makan hari2 pon tak jemu..hehehe

lily: betul lah.. tapi kesian lah kredit tepon selalu je ke laut kan.. nak kena mesej kawan2..nasib baik mak tiemah tak caj kite kan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...