Isnin, 21 Mac 2011

aku tau aku bukan pekerja yang cemerlang

.

.

tetibe buat tajuk menakutkan macam aku nak buat luahan perasaan dekat opis tercinta kan? bukan... Ni entry kesedaran..

.

Jumaat dua minggu lepas aku mintak time off, approved! Aku balik pukul 12.30 lebih kurang terus ke rumah Masitah.

.

Isnin aku cuti sebab family aku buat kenduri yasin dan tahlil untuk mak abah hari ahad tu. So senin cuti sebab penat lah. Nak balik dari Kota Tinggi ke Putrajaya sengsorang kena drive lagik bukan senang kan.

.

Dah tu sebab penat + kena hujan = DEMAM! Selasa selesema tapi keje. Rabu, keje lagik. Khamis keje lagik tapi dah lepak dah. Jumaat tak bangun terus EL. Tapi lepas tido barang dua jam cenggitu, kul 10 pagi aku dah gerak ke Johor.

.

Khamis malam tu dah mesej dekat kengkawan tanyer dekat mana nak carik MC? Nampak tak niat jahat aku tu? Langsung ko EL pon balik Johor konon nak menghepikan diri lah konon, padahnye terbaring lah aku dekat rumah akak aku kan. Tapi atleast ade tukang urut..hehehe

.

Tapi dalam kedemaman, dapat jugak aku berjalan-jalan dekat Zoo Johor. Saja layan anak-anak sedara. Nanti lah upload gambar-gambar kalau ada masa lah..hehe

.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...