Jumaat, 11 Mac 2011

SHORT ENTRY

.

.

.

Rancangan hari ni mahu berumah di teratak MASITAH bersama budak Ateen Kimah.

Tetiba pagi tadi si Ateen telepon kata atuk beliau meninggal dunia.

Terkedu aku.

Al-fatihah...

semoga rohnya di cucuri rahmat dan ditempat kan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.


Ateen macam biasa.

Rasa bersalah sangat-sangat sebab dah plan tak jadik pulakkan.

Tak apa, kita hanya merancang ALLAH s.w.t yang menentukan segalanya.

Tahun ni 12 Mac 2011, Sabtu (sama dengan esok)

Tahun lepas 12 Mac 2010, Jumaat (suasana macam hari ni)

Mak aku telah kembali ke rahmatullah...

12 Mac 2010 - 12 Mac 2011

Genap setahun sudah

Alfatihah buat mak

semoga rohnya di cucuri rahmat ALLAH s.w.t

dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.

I LOVE U mak.

Ni ayat terakhir yang aku ucapkan dekat mak malam 11 Mac 2010.

Setahun yang lepas.

Mak pon balas I LOVE U.

Bahagia.


.

.



.

5 ulasan:

tasha berkata...

tiba2 je rase sedih bce.... sekurang2nya ko sempat ckap kat mak ko yang ko syg die..n sempat gak ko pelok die kan.... tp ak xpernah n xsempat pon.. ~_~ urghh

cendawanpink berkata...

yan : (T.T)
wuuuu..sedey kn ingat yg tersyg da xde..

PuPeL berkata...

mekasih sayang sebab jadi otromen berat lemak untuk saya
maaf sayang sbb majlis kene pada hari yang sama..jangan sedih2 ye..kita teruskan hidup kita..damai lah dye disana..jangan lupe doakan mereka :)
love.

Cik TTK berkata...

tasya: takpe3...ko ade ibu kan..peluk lah die...aku nak peluk jugak lah ibu ko boleh?hehe

nad: tu lah..rasa sebahagian dari hidup ni hilang kan..macam tak lengkap..

Cik TTK berkata...

masitah: otomen berat lemak, hahahaha..siot je ko yek..

tak de mende lah..aku suke tengok ko kawen..terharu aku tau..segala onak duri dan pancaroba ko dah berlalu..sekarang dah PUAN tau..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...