Selasa, 22 Mac 2011

CERITA BASI 3: KEK DAN COKLAT LAZAT

Nak kenalkan lagi sekali kek lazat dekat Kedai Rai... Sumpah sedap! Aku dah try dah, Si Masitah pon dah beli jugak dah untuk letak dekat hantaran beliau. Tapi sebelum letak tu aku dah rasa dah, dijamin sedapppsss!hehehe



*Nampak Lazat kan? Bukan nampak je, memang lazat pon..*




*Buat gubahan hantaran pon cantik.. Ape lagi, belilah..*


9 ulasan:

RaiBakeHouse berkata...

hahaha...tq all bg respon kat rai. rai dh tgok hantaran tu. cantik sgt.

Cik TTK berkata...

tokey kedai dah mari..he2..kek memang sangat lazat tau..lepas ni nak try kek lain pulak..he2

My nama is Mija berkata...

ala...sampai skang aku x merasa lagi..aku beli kt petronas tue jer..semangkuk kecik 5 hengget..best gak tau...

kariena anne berkata...

gmbr yg 1st tu mcm menakutkan je..hehe..tp mmg sedap la kek ni yan..tq tau bg aku rasa ri tu...(~_^)

Cik TTK berkata...

mija: dah beli semalammmmmmmmm kek petronas tu sedap kannnn..baca je komen dekat sini semalam balik keje terus carik!sedap3!hehe

anne:aku memang suka berkongsi rezeki..hehehehe

piEja berkata...

nak kek jugak... :(

Cik TTK berkata...

beli dong!kek kak rai memang sedap2!nanti nak g kuantan,kte beli utk kak izzah nak?

PuPeL berkata...

aku nak datang umah cik TTK nanti dapat free lagi! kak rai kek memang mubles coklat pong!!

Cik TTK berkata...

coklet memang lazat nak mampos..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...