Jumaat, 25 Mac 2011

saya sedih sebab tak boleh nak komen



Saya selalu je jenjalan ke belog-belog yang saya follow dan yang follow saya jugak tau. Saya baca je cerita-cerita best, cerita kelakar, cerita sedih mahupun cerita mengarut korang. Tapi saya tak boleh komennnnnn... Ade yang saya komen lepas, ade yang tak lepas. Eh melawak pulak die. Tapi betul tak tipu, saya sumpah baca cerita korang-korang semua walaupon tak komen. Bukan tak nak komen tau, tapi tak boleh. Mungkin ilmu mengomen tak dikurniakan kepada ku. Takut komen-komen nanti lelama jadik juri AF pulak agak nya.

.

Tapi betul ni, tak tipu. Saya baca cerita-cerita korang tau. Tak niat pon nak jadik silent reader walaupun akak pemalu orang nyer. hehehe

.


Oh yea, semalam dah promise promise nak show sepek baru.. Ade bau-bau kereta dan encik bank tau sepek nie. Tak ketinggalan bau Cik Pieja Pujidepom dan jugak Secret Recipe.

.

Ini die wajah Encik Sepek yang menyebabkan CIK TTK tak beli kasut, tak beli beg, tak beli baju baru berbulan-bulan semua kerana nak beli sepek. Tapi takpe saya puas hati sebab bulu hidong korang pon i dah boleh tinjau hockay!hahaha

.

Harus posing sikit dengan sepek baru kan.. Ni pakai kamera tepon berkuasa ayam cap ayam serama mak yamyam soii memang kurang kualiti yea.. Nanti akak beli tepon baru akak roger keyh!..


Tau tak tau tak!? Semalam masa mengambil Encik Sepek ni kan pergi lah survey tepon sebab untuk makluman ai pakai tepon Encik Yus sekarang nie yek, ai takdo tepon mepon ni pon. semekin kan, malu lah nak ngaku. Semalam survey lah, hockay akak berkenan sangat-sangat dekat dua tepon ni tapi tak tau lah elok ke tidak. Mintak pendapat yek...



Nokia X6: Rege dekat 1k kot..sebab die kata 8ratus lebih, kalau bundarkan dekat seribu lah kan?kan?kan? macam tak mampu je. Encik Sepek yang 5ratus tu pon 3 bulan puasa soping, kalau 1k? 6 bulan ke? Sekarang bulan 3 campo 6 nampak nyer bulan 9 lah kan? dah tu datang si raye dengan puasa, gedebak-gedebuk tahun depan baru dapat ni.


CSL G10 : Ni baru 5ratus lebih tapi takut lah nak pakai CSL. Elok ke? Bunyi die sedap ke? Paling penting tahan lasak ke? sebab ai ni penjahanam sikit. hahahaha


6 ulasan:

My nama is Mija berkata...

aku boleh jer komen..terror tak aku nie??terror kan..spek baru dah dapat?huh...eh..belilah blackberry..bolehlah kita berBBM sampai lebam..boleh berFB xkira tempat...CSL kurenglah..jgn beli!!

piEja berkata...

ala...nak BBM jugak...tp tak mampu nak beli..........mija, sementara ko pantang nanti, ko bglah bb ko tu...bia aku jaga k...?bule la....(aku pn bole komen jugak!!!)

My nama is Mija berkata...

eleh..BB mcm aku nie lg murah dr enpon yan nak beli nie..korang tue nak pakai yg mahal jer..sedey aku..sob..sob..sob...

Cik TTK berkata...

kejap boleh,kejap xboleh komen..hampeh tol..spec tu sampai je opis die kol dah leh amek,entah2 mase tanye tu dah ada dah specnye..ceh..

Cik pieja pe lg,jom kite beli bb mcm puan mija punye!tp bukan bulan ni..bulan ni pokkai..huu

Unknown berkata...

sepek kau buat muke kau pucat la! haha

Cik TTK berkata...

saya pilih bersama-sama kakak pieja..kalau tak nak amek kaler putih tapi sebab die takde spring dan die punyer kanta tak lawa, maka saya pilih ini..pucatkah.?huuuu tapi masih comel kan?hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...