Isnin, 28 Februari 2011

HAMPEH KO MASITAH!!




Budak ni memang nak kena.. Oleh sebab banyak betul penceritaan beliau yang macam nak mengkondem Cik TTK yang comel nie. Aku nak buat entry berbalassssss..


1) Aku cakap dah masak sebab nak belanja ko makan dekat luar tak mampu, jadik aku beli je lah ikan dekat PASAR MINI ZAMA bawah rumah aku tu. Aku tau ko mesti terharu sebab kedai tu nama ZAMA. Ala macam yang ko selalu buat masa zaman keanak-anakan ko tu kan, kan ko suke cantumkan nama ko dengan Pokya. ZAkaria + MAzliana jadik lah ZAMA.. Owh..sorry terkantoikan ko bersifat kanak-kanak..hehehee


2) Aku sengaja je bawakkan beg ko, kot2 lah berkat barang-barang hantaran yang ade dekat dalam beg ko tu melekat dekat aku ke. Dapat lah ko tambah anak sedare cepat sikit..hehehe


3) Ko pikir aku tunjuk-tunjuk kan tempat-tempat glemm dekat Putrajaya ni freee?? Sampai si AINSUKABIRU panggil aku googlemap Putrajaya..No No No... Silap...Buktinya kan ade aku dalam gambar ko.. Yeayy Masitah I LUV U MADU KU..buahahaha.. Aku tak sabar nak tengok gambar tersebut, akan ku FRAME KAN..!hehehe


4) Tiada bayaran dikenakan? hehehe Noodle Station jawapannyer.. Burkkk... Alhamdulillah... Masih terasa itu nasik goreng tomyam dekat tekak aku..hehehe


5) Kek itu aku beli memang untuk ko lah.. Sebab aku takde mende nak sumbat kat ko.. Sambil goyang-goyang perut tengok tibi leh goyang-goyang kan mulot makan itu kek yang serupa eskem lazat tu daripada makan telur ikan salmon ko tu.. Tak ade rase ape.. Sampai sekarang aku pelik kenapa ko suka makan sushi?haiyaaa...


6) SAYA BELUM MENDAFTAR, CIP SAYA ROSAK.. SAYA TAK NAK TUKAR IC, SEBAB MUKA SAYA KEMBANG SEKEMBANG JARI SAYA.. hahahaha.. Nanti aku dah kurus aku tukarlah IC.. Kecoh lah si minah beralamat Putrajaya ni ( berdasarkan IC)..hahaha


7) ANDA TIDAK AKAN MENDAFTAR KALAU SAYA TAK AJAK TAU! Tup3 aku tak boleh daftar..sadisss.. Aku menci si amoi yang padam-padam cip IC aku..huh!


Banyak betul aku tulis kan? Tapi satu je soklan aku, TAK UPDATE PON CITER MASUK REMAJA TU DEKAT BELOG??


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...