Isnin, 28 Februari 2011

Kami sudah baik!

Dekat seminggu jugak berantem. Cinta berantakan. Tak telefon, tak mesej, tak berhubung lah senang kata. Ok sekarang sudah kembali normal. Dalam sesebuah hubungan itu KOMUNIKASI itu penting yea. Mesti nak kata aku ni cakap pandai lah, tapi kau sendiri cinta lintang pukang. Yea SETUJU!! Kami kurang kominikasi, sebab itu jadi begitu. huk T____T



Walau apa pun yang terjadi, pasti ada penyelesaiannya. Dan kami sudah jumpa itu encik jawapan kepada masalah kami ini. Bila dalam situasi yang tegang-tegang macam ni, salah sorang kenalah mengalah kan.. Dalam hal ini yang mengalah adalah........


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


Budak ni lah, yang comel dan sewel ini.. Tapi baik hati kan?kan?kan? Buahahaha



2 ulasan:

PuPeL berkata...

hahaha aman perang dunia
aman my inbox..skung kita leh cite tentang kebahagiaan pulak..yeyeyh~

Ya Allah..cepat2 la rapatkan dekatkan satukan mereka berdua ni..asik gadoh je.bobox + kentut kang!

Yan berkata...

hahahaha aman dah ek...tapi aku tak puas ati satu mende nie..die same kan aku dengan tuuuutttt..urgh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...