Khamis, 10 Februari 2011

Rasa bersalah pada diri

.

.

.

Ingat tak kelmarin aku ade gebang tak makan nasik? Konon nak diet nasik ar, tak nak makan sebulan. POYO-POYO update setatus dekat Fb kate 30 HARI TANPA NASI. Tapi kan aku dah makan nasik!Hahahahaha

.

.

.

I penat U. I kan debab, kena pulak layan anak-anak sedara jalan-jalan dekat Melaka CNY aritu.. Berfeluh ketiak, kelengkang semua. Jalan dari pagi sampai petang tau. Dah pukul 6 tu baru lah makan, gigil-gigil kaki ni dah macam atok hilang tongkat tau. Terpakse order nasik goreng ayam. TERPAKSE siot tak leh bla.


.

.

.

Kejadian sebenar adalah, aku tak tahan da.... Rindu teramat kepada kekasih ku si nasik!huk3..Padahal kalau ko nak diet bukan tak hamek nasik terus, tapi kurangkan kuantiti makanan yang ko amek tu baru betul kan?kan?kan? Ni melantak macam bela saka padahal tak bela, memanglah ko gemuk tambun. haaaa dah debab baru ingat nak diet. Padan muke aku! hahaha *tak sangka aku ketawakan diri sendiri*

.

.

.

Tapi kan, satu hal yang aku nak bangge sikit ni ialah aku diet tu dah dekat 3 minggu jugak lah. Bagus jugak aku ni kan. hehehe*sesekali puji diri sendiri sebab nak tunggu orang puji memang tak dapat der*

.

.

.

3 ulasan:

aBoi berkata...

bagus nyer.. aku tak tercapai azam tu.. tak kuat semangat ar..

piEja berkata...

hahahaha...jom wat lagi program "diet nasik 45 hari"...

Yan berkata...

tu lah dayah..azam duk carry2 je dari tahun lepas2..ape nak jadik ngn aku nie?urgh!

pieja, program jogging tak jalan2 lagik nie..bile mahu laksanakan nie?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...