Khamis, 10 Februari 2011

Pelik..

.

.

.

Malam tadi tidur dengan didodoi oleh enchik MP3 sebab Enchik Yus sudah tidur akibat perbualan di talipon yang diakhiri dengan sedikit masam-masam muke. hehe.. I geram lah U tu tergedik-gedik nak 3G tapi tayang lobang hedong, mata katup.. Bila tegur merajuk..Aloololo konon2 cuwet....geget baru tau!Dah lah kata nak kol malam sikit memang betul-betul lah malam tu tinggal sikit baru nak kol yek..Marah hakakk!


.

.

.

Terlebih cerite pulak. Berbalik kepada niat asal lah,ni pelik nyer sebenar nye pasal mimpi malam tadi. Boleh ke mimpi dekat seseorang yang dah lame tak jumpe, dah lame tak pikir pon pasal die tapi alih-alih je itu orang boleh masuk dalam ana punya mimpi lah..Siap bawak awek lagi lak tu.. Feninh, feninh..

.

.

.

Bangun-bangun tido jadik rindu lak dekat beliau... Ape kabo la gak nyer si mamat ni yek? Buat ape die sekarang ni yek? Sihat tak?Dah kawen? Kalau belum akak nak datang minang..hahaha..nak kontek no ko takde pulak,ayyyoo amma appa kadalaweyyy..

.

.

.

p/s: Orang kata kalau mimpi-mimpi moon ni namenyer orang tu rindu kat kite..betul ke?Kalau betul I loikeeee..Ingat jugak die kat aku..hehehe

2 ulasan:

piEja berkata...

adakah encik di pahang itu yg dirindukan..?

Yan berkata...

ops....jangan3...nanti marah lak incik yus..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...