Jumaat, 25 Februari 2011

Baru aku perasan aku minat Fasha Sandha


Fasha Sandha artis yang dilabel banyak kontroversi, perampas suami orang dan sukakan kontroversi selain kehidupan die yang dikatakan agak sosial. Banyak kan cerita-cerita buruk dan tak baik pasal dia dekat blog-blog hiburan.

Aku memang baca dan tak suka nya lah perempuan tersebut. Tapi ada aku kesah? Tak menyusahkan kita kan? Setiap orang punya kehidupan sendiri dan masalah-masalah yang tersendiri. Sebagai pelakon, Fasha Sandha berlakon memang best. Walaupun banyak kontroversi-kontroversi hangat pasal si Fasha ni, die still banyak drama kan? Akupon baru perasan yang kengkadang Fasha ni jadi tarikan aku nak tengok drama tu. Contohnya Chinta dan yang terbaru Samson & Delaila. Nampak kan? Pada hemat aku, walaupon Fasha ni kehidupan die nampak macam kucar-kacir (sebab banyak sangat kontroversi yang digembar-gembrkan) dia ni pelakon yang berdisiplin. Lakonan pon best. Aku bukan lah kipas susah mati Fasha Sandha tapi aku minat dia. Minat dengan lakonan. Bukan kehidupan peribadi dia. Nota: -kadang-kadang kalau tengok dekat belog-belog hiburan yang cerita pasal si Fasha Sandha ni, orang yang komen mulut lagi jahat dari orang yang diperkatakan. Pelik. -Budi bahasa kan budaya kita..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...