Isnin, 21 Februari 2011

saya punya cerita saya punya suka

.

.

CERITA SATU

.

Mintak maaf dekat Budak Aboi sebab tak balas mesej awak semalam.

Ye, saya ta pergi umah Mak Timah, sebab baru tukar tayar..

Duit pancit..

Poket kempis..

Walau pon saya tukar tayar seken je tapi saya tetap takde duit.

Dan kerana saya tukar tayar seken saya tak berani nak bawak jauh-jauh kesayangan saya itu..

Maap kawan-kawan.


.

.

CERITA DUA

.

Mintak maaf dekat Mak Timah sebab tak datang kawen kamu itu.

Sebab-sebab sama macam dekat atas.

Nanti bagitahu saya bile kamu dah pulang ke Putrajaya yea?

saya mahu bagi hadiah sempena kamu melangkah ke alam lain.

Alam rumah tangga.

Ade sikit tips yang saya dapat dari Semanis Kurma 17 Februari aritu

.

6 saling yang penting dan perlu ada dalam keluarga,

-->Saling mencintai

-->saling menyayangi

-->saling memahami

-->saling tolak ansur

-->saling melengkapi

-->lagi satu saling saya tak ingat.*maaf*

.

Semoga kamu jadik isteri yang solehah dan taatkan suami kerana syurga isteri terletak dibawah kaki suami.oleh itu pastikan kaki suami kamu bersih, eh tak!tak! Pastikan kamu menangi hatinya..=)

.

.

CERITA TIGA

.

Hari ini hari pertama di opis tanpa Puan Mija.

Sebab die dah bertukar ke KKM.

Saya tumpang gembira untuk die.

Tapi saya sedih sebab tak ada kawan..wawawa

Jumaat lepas kami (aku, pija, kak miza, kak nad, kak ana dan jugak anne) meraikan perpisahan itu.

tapi takde gambar sebab masing-masing kamera tak canggih..

malu..

.

.

CERITA EMPAT

.

Saya kecewa dengan sikap acuh tak acuh kamu.

Yea kamu lah yang terasa itu.

Saya nekad tak mahu cakap dengan kamu minggu ini.

Atau sampai hati saya tak sakit lagi.

tapi sekarang hati saya masih sakit.

tapi kamu tahu ke saya kecik hati dengan kamu?

Urgh..

.

.

Nota kaki cantik:

1)Ape makna nya suka kalau tak berusaha mendapatkannya. Ko sebab rasa dah dapat sebab tu tak berusaha? manusia, manusia..

2)Kawan-kawan nanti update gambar timah kawen dalam belog kamu2 yea. Saya nak nengok.

.

.

6 ulasan:

PuPeL berkata...

saba sayang saba

Yan berkata...

ko je yang faham mas..macih...

aBoi berkata...

okeh.. aku ingatkan ko dah tukar no. takut gak aku bg msg kat orang lain. hehe.

tak apa lah..nanti aku kawin ko kena datang. apa lah sangat jauhnya putrajaya tu dengan melaka..hehe

Yan berkata...

tak salah, tapi celcom yangs salah sebab barred aku..menci...

nak kawen bagi notifikasi 2 bulan awal tau...hehehe

Ms mAmikO AbUrakOji berkata...

yan...aku da blk putrjaya...hehe

Yan berkata...

oh kamu ini..nanti set tarikh ketemu yek...!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...