Khamis, 10 Februari 2011

Hari-hari lepas geram je..

. . tau tak?tau tak?tau tak? Dah dekat seminggu aku menggunakan tayar spare sebab tayar bocor.. Tak reti lah nak pergi tampal.. I malu.. I segan.. I malu lagi skali..ohohoh..Bagaimanakah? Susah la jadik orang pemalu nie..huuu . . I ajak Inchik Yus tawen sebab I tak reti nak batulkan tayar tu... Tapi die reject seraya berkata, "sebab tayar je? Tak nak lah..".... Kuciwa I..Sobs, sobs...sobs... Takpe, takpe...Ada ubi ada batas, ada hari I balas! Watchout! hehehe *ketawa jahat!* . . . . p/s:Entry pendek je, sebab tak puas ati.. Janji mesej sampai kan?kan?

6 ulasan:

Ms mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe..msg ko yan dah smpi dah kt aku...kt dak2 len, lmbt ckit kot, mah diorang jauh..huhu..g je bgkel suh tampal yan...

Yan berkata...

hahaha tu yang macam payah tu..kete aku tak reti belok jalan selain dari jalan ke rumah..hahaha

PuPeL berkata...

uit..ilek la pakai je spare tu dulu..yang bocor tampal simpan kat bonet balek hehehehehhe tu lom kena 4-4 tayar mengelembung tak leh pakai macam terjadi kat aku..masa tu kau meraung!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yan berkata...

kena simpan balik ke?
kenapa tidak yang dah tampal tu pasang balik>urgh tak faham nie..

piEja berkata...

sabar la ye....?kawen sbb tak reti tampal tayar ye...?kalo gitu, aku nk bg alasan camni lah..kawen sbb aku bosan dok sorg2...bole..?

Yan berkata...

alasan bosan dah lame saya gune..kena reject je..sobs3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...