Isnin, 7 Februari 2011

LUAHAN PERASAAN



.

.

.

Mula-mula sekali nak luahkan perasaan marah pada PENGAWAL OPIS AKU, "KENAPA TUTUP TANGGA!!!??PENAT TAU DAH TURUN2 TANGGA TENGOK PINTU KUNCI..DAH KENA NAIK BALIK..!!"

.

.


Lepas itu nak luahkan perasaan pada orang yang dah ku anggap macam ahli keluarga. Aku bagi pertolongan macam adik beradik aku sendiri, dah aku anggap macam darah daging aku sendiri tapi balasan yang kau dapat..? SubhanALLAH...

.

.


Kekecewaan itu jadi penyebab aku nekad potong rambut. Konon-konon nak pembaharuan.. Tapi nengok muka jadik kelakar pulak..Nanti nak rebond lah..sebab rambut nyer kelihatan kejung lak..

.

.


tapi dalam pada aku rasa menyesal menolong orang, time aku susah ade pulak orang yang nak menolong aku. Rasa bersyukur yang amat.. Semoga ALLAH membalas jasa abang dan akak tu..AMIN....

.

.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...