Selasa, 21 Disember 2010

Aku



Lama nya tak update belog nie..cian..suram sunyi dan sepi je belog aku ni dah.. Alkisah nyer macam nie, Cik tuan tanah ni bizi sikit kebelakangan nie.. Ceh3..ayat macam lah aku nie dah jadik bisneswomen ke cat women ke kan, padahal bizi dengan hal dunia je pon..


.


Minggu lepas keluarga aku datang sini, bawak la jenjalan..diorang dekat sini dari hari sabtu membawa ke senin. Dahtu jumaat lepas aku balik.. Naik bas je. Ye lah ramai kengkawan kawen minggu tue. Aku ade 6 jemputan termasuk yang sengaja dan tak di sengajakan jemput..hihihi

.

.


tapi aku pergi 3 je, 3 lagi jauh2 sikit. Almaklumlah bulum gaji nie kan, kenalah amek yang dekat2 je..tapi di sebab kan pergi 3 kenduri dalam satu hari dan balik pulak naik bas, maka aku jamah sini sikit, sana sikit je lah. Walhal hati meronta-ronta nak makan nasik minyak!! nak2 pulak ade satu jemputan tu, siap ade kendarat hidangkan makan lagik! peh memang best.

.

.


Susah dah sekarang nie nak jumpa kendarat2 nie..Orang ramai buat buffet je, tapi aku kire bertuah jugak lah dapat g kenduri ala-ala zaman dulu2. Jiran tetangga sume turut berganding bahu menjayakan majlis kenduri nie. Dulu masa aku awal-awal sekolah menengah tue aku suke je jadik kendarat nieA, motif nak duit bunga tu.. Takde motif lain..hehehe

.

.


Kepada kengkawan yang kiter berjumpa di rumah seha kelmarin, gambar aku tak dapat upload sekarang..mungkin masa cerita seha kawen nie da basi baru boleh upload sebab kamera tinggal dekat kampung danaku lak tak tau lah bile lagi balik nyer..hihihi

3 ulasan:

PuPeL berkata...

menyampah aku dengar camera tertinggal tu..huwaaaaaaaaa

aBoi berkata...

aku satu majlis pun tak dapat pegi.. T__T

Yan berkata...

mas: hahaha ade pada akakaku lah...tpi gambar ciput je..tapi seyes 3 kenduri aku pergi sume lawaaaaaaaaa

dayah: nape ko tak g..?nanti aku kawen pergi tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...