Khamis, 9 Disember 2010

B O R I N G


KAMUS HEROKU



Kenapa HERO? Hero merujuk kepada anak-anak sedara aku yang semuanya penjantan-penjantan tangguh belaka. Anak sedara aku dah 7 orang beb, sume lelaki.. Dah satu team futsal dah tue.. Buahaha



Umum mengetahui ( ayat pekse SPM takleh bla ) aku belum tawen lagik. Jadik nyer aku yang perangai macam kanak-kanak eh bukan! aku yang sukakan kanak-kanak nie turut menjadi orang kuat dalam membuli anak-anak akak dan abang-abang aku nie.. Hahahaha!!(ketawe kejam!)



Dekat bawah nie suma ayat dan istilah-istilah anak sedara aku:





Ajjebi maksudnya Cicak
Appum Awoh maksudnya Masjid


Tercekuali maksudnya kecuali


Dadin maksudnya mandi


Ham maksudnya pedas


Kesali maksudnya sekali



*Banyak terbalik-terbalik kan? Sebab budak-budak nie lidah terbelit-belit tu yang lintang pukang ayat diorang sume..huahahaha.. Banyak lagik sebenarnyer, nanti lah aku fikirkan lagik..hehe



2 ulasan:

PuPeL berkata...

kalau makcik dye yang sebut lagi la terpusing2 ghahahaha

Cik TTK berkata...

aku comel takpe..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...