Isnin, 27 Disember 2010

ENTRY INI KHAS UNTUK HALIEM



Walaweh..siyes ar...Halim dah menikah! Senyap-senyap je yea..takde pon hantar kad... Kite sekampung kot lim, ko tak ingat dah uma aku kat mane? Tapi mungkin jugak lah, sebab abang aku ade pasang lampu dekat beranda uma aku, mungkin ko dah tak kenal.. Tapi ko memang hampeh..



Bila aku cari dan cari dan cari lagik..ghoper-ghoper nak menimang cahaya mata dah yea kamu yob? So, walopon ko tak invite aku.. Tapi aku tetap berbangga dengan ko.. Hebat mu..Generasi terawal kot dalam kelas kite yang kawen dulu selain Ain.. Aku dengar citer Ain dah menikah jugak..Tapi Wallahualam lah kebenarannya tidak diketahui lagi..


Sekali pandang memang macam bebudak main kawen-kawen je ko nie kan... Budak paling kecik dalam kelas kot dah kawen dulu.. Bila aku tengok gambo nie baru aku caye ko menikah.. Nasib baik ade gambo akad nikah nie, kalo tak harus aku menganggap ko kanak-kanak rebina.. Jangan marah lim, nak jadik ayah dak kan..

3 ulasan:

YOUsoF berkata...

Kami tunpang gembora tuk Halim!!

Eh mane ko dapat gambar ini ha?? ;D

Yan berkata...

hahahah..aku upah penyiasat persendirian..haha

YOUsoF berkata...

hah bagus.. usaha camtu tu yang cikgu suka tu.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...