Jumaat, 17 Disember 2010

Kenduri Minggu ini



Hujung-hujung tahun nie ramai sungguh pasangan bercinta memadu kasih, eh salah! Menamatkan zaman bujang... Jangan tanya aku bila lagi sebab aku bukan BERcinta tapi BENCIta.. ***sedih!***


.

.


Oleh kerana ramai yang tawen di Johor maka aku akan pulang ke kampung halaman minggu ini = hari ni lepas abes keje bodozup poe carik bas. Oleh kerana poket kering naik bas je lah kan.

.

.


Antara kawan-kawan yang tawen SEHARI SEBELUM GAJI NIE ialah:

.

.


Syaza - Penang

Ketahuilah wahai syaza rumah kamu sangat jauh... Saya bagi hadiah je lah yea..??Selamat pengantin baru yang..muah!

.

.



Hamidah - Johor

Saya tahu rumah kamu di Johor tapi dalam keadaan tiada uang ini saya tidak mampu pergi..maap...selamat pengantin baru jugak..

.

.



Kak Ecah - Johor

Akak pon same..Nape lah kawen sebelom gaji..huu.. Saya ini serba salah sebab kamu itu adalah housemate saya selama 2 bulan dulu.. Malah kamu juga Opis mate saya dan jugak senior saya di POli dolu2.. Saya pergi kenduri tempat Khir je lah yea? Kenduri tempat Khir dah gaji..hihi kalo saya tak datang pon hadiah pasti menyusul! Pssssttt!! Saya bagi botol susu tau, jgn bagitahu sesape..hehe

.

.


Faseha Ibrahim - Johor jugak.. Tapi dekat gelang patah, dekat dengan rumah akak sayerk!huhu

Yang ini saya buleh pergi..hihi

.

.


Maap kawan-kawan lain yang berkahwin itu, saya memilih untuk pergi ke kenduri Faseha sebab beliau adalah jiran kakak saya suatu masa dahulu yang bermakna saya boleh pergi kesana dengan sukahati sebab kakak saya pasti pergi dan beliau mengajak saya pergi bersama beliau. Disamping itu dapat lah saya beramah mesra dengan sanak saudara saya sebab saya windu anak2 sedara saya yang hitam legam itu..keh3

.

.


So Seha, nanti kan kedatangan saya.. Dan juga kawan-kawan yang lain, seha mintak korang pakai baju ikot tema die.. Merah, putih.... Dan lagi katanya, kalau korang dapat pakai baju putih konvo tu lagik cun.. Katanyer lah..huhu

2 ulasan:

NaDia Aziz berkata...

oit,g umah seha berahim saing wehh..ahahaa.. :D

Yan berkata...

saing tunggu dekat sana buleh ar, sebab aku bermastautin dekat umah akak aku..dekat gelang patah jua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...