Jumaat, 24 Disember 2010

1000 kali cinta




ingat tak aku ade buat entry pasal aktiviti-aktiviti yang aku buat pabila pulang dari keje kat SINI

Alkisah nyer cerita nie dah habis semalam... Kire semalam lah episode last. Aku memang ikut lah cerita ni, tapi tak ade lah ikut setiap hari ade jugak lah tertinggal sekali dua tue. Mula-mula tengok cerita nie pon dah tahu dah die tak sama benyak ade sikit lah sama dengan movie omputih 50 First Dates. Dengan persekitaran tepi-tepi laut nyer. Dengan keadaan perempuan tu yang amnesia yang setiap kali bangun tidur akan lupa apa yang terjadi di hari tersebut. Ala-ala cedok idea jugak lah sikit-sikit. Tapi dengan garapan, drama dan elemen-elemen cinta, kasih sayang yang di tambah tu yang buat aku tetap tengok cerita nie. Kire ade jugak lah lain nyer.. Sekarang citer nie dah habis, lepas nie akan ada cerita lain pulak. Tak ingat pulak tajuk die ape tapi si comel Amani yang berlakon.. Tak salah tajuk cerita yang menggantikan Seribu kali Cinta nie Tramisu. Macam comel je cite ni, tak sabar nak tengok!hehehe

2 ulasan:

YOUsoF berkata...

Lah dah abes ke Yan?.. aku tengok gitu² je.. lagi² bangun pagi pompuan tumenjerit.. MAKKK! aduh.. ;D

Cik TTK berkata...

tu ar..macam tu lah perangai die sampai ke beranak dah..bangun2, cakap kat laki die awak sape????tengok budak tue, sape budak nie??

sudah nyer ingat, abes..senang je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...