Rabu, 1 Disember 2010

Mendongak


Kenapa awak jalan mendongak? Awak ingat awak sempurna ke?
Kenapa awak jalan mendongak? Awak tahu tak yang awak nampak macam sombong?
Kenapa awak jalan mendongak? Awak macam merendah kan orang lain tau tak?
Awak cantik (cume muka lubang-lubang sikit je, *maap*) tapi kenapa awak mendongak seperti orang lain adalah tidak sempurna pada penglihatan awak?
haihhhhh...

3 ulasan:

LiaNa YuSoF berkata...

agaknye kepala dia berat kot.. tu yg jalan mendongak jek.. hahaha..

YOUsoF berkata...

Ade masalah urat tegkuk agaknye Yan..

*Selagi boleh dinasihat orang tu, bagi je..

Yan berkata...

lily:kalau berat tunduk lah..kan?

usop:tu lah, aku pon rase urat tengkuk die problem lah..ni rase nak tiaw je bagi betul..kih3

die nie memang dr aku mule masuk keje lagik pandang slekkkk je..pelik aku..nak kate aku langgar anak kucing die tak jugak..haiiihh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...