Rabu, 1 Disember 2010

Dannielhakimie



Budak ini tengah training kriket untuk selection wakil Malaysia.. Budak ini? Pening.... Pepon ucu bangge dengan pencapaian ko bang! Do the best!! caiyok2!! Tunggu kepulangan ucu taw, kalau abang terpilih nanti ucu belanje naik kete power ucu tue.. Ok la tue kan, bukan senang nak dapat naik ferrari tue, insan-insan terpilih je yang dapat naik.. Kire abang nie bertuah lah..bahaha



Nampak pendek je, memang pendek pon..Baru 10 tahun..Tapi cita-cita die nak lagi tinggi dari aku katanya.. Aku tahu saat itu pasti akan tiba, sebab Appeton Teen Grow dah tak mujarab dekat aku.. Korang ade ubat tinggi tak? Nanti bile anak-anak sedara aku nie dah bujang-bujang semua, kompem aku kena buli lagi teruk dari sekarang kan..cis.. Sadis nyer hidup aku..


2 ulasan:

Unknown berkata...

kau nak tinggi lagi ke yan?

Cik TTK berkata...

tulah...tapi cikgu aku kate perempuan buleh tinggi sampai 18 tahun jek..pastu maintainnnnn tinggi nyer, berat tak maintain pulak kan..cis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...