Khamis, 2 Disember 2010

Kegiatan seharian semingguan



Sekarang selalu sangat hujan.. Memang sejuk giler...



Tapi saya tidak tidur petang sudah.. WADEPAK?? tak caye kan.. Yea memang dah tak tidur petang nanti boleh giler..Tapi mak aku kate, sebenarnya orang tua-tua tak kasik tidur petang bukan sebab boleh jadik giler tapi, tak nak tidur sampai terlepas asar.. *INSAF










saya akan sampai rumah dalam 5.15 ke 5.20.. Masuk2 umah on TV9 Dihati, ade Spongebob.. Pasang tibi kuat2, pastu pergi mandi.








Lepas Spongebob ade Upin Ipin 2 minit, pastu citer nie. Semalam buat review citer nie dekat Indon dah habih dah, ade 200++ episode die ko tawu?? Dan sekarang baru Episode 158 kalo tak salah.. Berbulan-bulan lagik nih..urgh






Lepas tu sambung citer ni pulak.. Si Budak Pupel ade buat review citer nie, tapi i tokleh kumen...








Suwet kan diorang...i like..huhu






Budak pepel, maapkan sayerk sebab walopon kamu sudah ajarkan cmne nak kumen, tapi saya masih tidak buleh kumen..*cis betul2 buta IT! Sebab saya punyer view takde yg macam kt bawah nie... Ade yang menmbebel tu tapi comments tiada yea..huk3 sedih..Padahal saya nak kritik awak giler-giler nie..buahaha




habis sudah, pergi solat dan ngaji kejap. Duduk rumah sorang-sorang harus rajin ngaji supaya momok tak masuk uma.. Dah tue doa cepat-cepat dapat tukar balik JOHOR!! bile nak dapat nie..?penantian satu penyiksaan tahu!!!




Lepas tue, pukul 8 sampai 8.15 tengok Buletin Utama tibi3..Tengok 15 minit cukup... Sebab lepas tue sume berite yang belum tentu best dan betul..muahaha

Lepas tue tengok katak, eh! Putera Katak nie ha.. Lagenda ke dongeng eh? Dongeng rasenyer, ade ke orang kena sumpah jadik katak for real? Lepas tu barulah main game kt tepon or laptop tu pon kalo takde citer best lah kan.. Lepas tue tidurrrrrr...zzzzzZZzz.. Lepas tue kan, ulang balik langkah yang same sepanjang minggu.. Gila bosan jadik aku..hahaha

AMARAN : Jangan tidur lama-lama nanti toksin berkumpul di hati! Cukup sekadar cukup rehat tapi bukan rehat puas-puas..





4 ulasan:

Unknown berkata...

ish kau ni..kene menelaah ni..kau tekan je situ..hahah cuba cepat..cuba sampai boleh! hehehehehehee...

ishish! katak tu comel kan..
bayangkan yus yang jadi katak..cepat cium!!
HAHAHHAA..

jadi aku lagi tak besh..asik emo je

aBoi berkata...

nak buang toksin belilah foot patch..hehhe

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe...da berubah dah dak yan ni ye..
tp xtvt ko lebih kurang same cm aku cme aku ade penambahan tang tido....hehe

Cik TTK berkata...

MAS: ish menelaah ni lah paling aku tak gemor..ko tanyer dayah, die yg menjadik rumet aku dulu sampai ghiso aku ni tak menelaah langsong!huahaha

kalau katak itu yus, ku langgar bagi mati katak..eh katak mati katak?haha

jgn emo2, nanti seri mantin ilang..hehe

DAYAH: aku nak beli, tapi tidak tahu nak beli ktne..*sedih*

TIEMAH: aku dah dewasa lah..kakakka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...