Rabu, 1 Disember 2010

SPEED TYPING



Aku tengah giler menaip sekarang nie.. kalau nak cuba kelik SINI..




Menaip sampai berpeluh-peluh tapak kaki pon baru lah dapat 48 paling tinggi, tu pon dah sehari suntuk! Appagom!! Nie kalau Puan Zubid tahu nie komperem die suruh aku amek balik kelas menaip die kan...



K lah aku nak cuba lagi dan lagi dan lagi sampai aku bangga dengan pencapaian yang aku kecapi..k lah nak menaip dah nie, BYE!

6 ulasan:

PuPeL berkata...

selamat menaip

aBoi berkata...

aku dapat 63...hehehe

Yan berkata...

mas: selamat-selamat..wei aku tak boleh nak meninggalkan komen kt tempat ko..sudah banyak hari ku cuba tapi tetap tak berjaya!huhh

dayah:huuuuu aku tak seberapa kena belajar lagik nih!

NaDia Aziz berkata...

ahahaaa.. (^_^)
ingat,gune kan 10 jari..
(asdf ;lkj )
kalo still xlaju lagik..
gunekan jari kaki anda..
bagi laju..wakakakaa.. :D

YOUsoF berkata...

Kamu mencapai 135 markah, jadi kamu berada di posisi 265 dari 438 dalam senarai kedudukan


Kamu menaip 232 aksara seminit
you mendapat 30 perkataan betul dan
kamu mendapat 3 perkataan salah

hehee.. best gak test ni Yan.. mekaseh² ;D

Yan berkata...

nad: aku dah gune gigi dah nie, tapi masih belum mencapai 50psm lagik..hampeh tol lah..

usop nengok tue nad a.k.a pa sejati dah mule menunjukkan skill..haaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...