Khamis, 3 Mei 2012

ohooooiiii hoi..

sekarang ni yang tak ada adalah karaoke..akak aku kata tak payah..abang aku pon kata tak payah..so kita sepakat kata NO!setakat hari ini..

6 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

aku rasa kau kene buat nasyid la.

Cik TTK berkata...

abang aku nak bukak selawat je time kawen tu nanti...terus aku rasa tak nak sanding.. aku nak nikah terus gambo atas pelamin gitu je..jimat kan?hihihi

YOUsoF berkata...

Tak ada karaoke pun majlis boleh jalan dengan lancar.. Cuma kurang meriah dan orang tak ada peluang nak rosakkan lagu la.. ;D

Cik TTK berkata...

tu la sop..hepi besday usop..=D

Pupel Liyana berkata...

aku tak dapat nyanyi so aku tak nak datang majlis kau hahha

Cik TTK berkata...

tak nak datang dah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...