Rabu, 9 Mei 2012

Nota buat PENYEDAP HATI

Aku diam bila ko kutuk orang lain bukan sebab aku pekak..Aku diam bila ko mempermainkan aku bukan sebab aku buta..Aku diam bila ko ketawa kan aku bukan sebab aku dungu..

Aku buat semua tu sebab aku malas nak layan!Kau bukan sape-sape bg aku..kau tak berhak diberi layanan istimewa pon dari aku!

Pada aku ko tak lebih dari seorang SENGAL YANG TAK PERLU DILAYAN!

aku mungkin gemuk, tak cantik, tapi aku tak BODOH!Aku tak bodoh nak kawan dengan ko..Sedarlah..

Sekian, tenanglah wahai hati..

10 ulasan:

LiaNa YuSoF berkata...

sabar naa.. bawak istigfar byk2.. jangan dilayan org begitu...

myza berkata...

btol2..jgn d lyan..buat xtau jerk.sbar2 ya dik yan.

Cik TTK berkata...

sebab tak layan lah ni duk memekak kt blog..sabar yea korang semua..haha

Leanne Rahim berkata...

bagus yan..!!x mati la kalo xder kwn mcm tu..
kwn ngn aku je cukup..hehehe..

Pupel Liyana berkata...

bukan aku kan hahaha. kalau geng wonderpets tu kau bawa bersabar banyak2 yan.

Cik TTK berkata...

kawan ngn ko sorang tak cukup..tak berkembang otak aku..hahaha..

mas, haha meluatttsss

Pupel Liyana berkata...

kalau kau kawan gan geng wonderpets lagi la rasa duduk bawa keranda tak kuar2. kau try bawa seko jauh2 letak tengah2 jalan sumpah tak gerak hahahahaha.

Cik TTK berkata...

aku tak nak terlibat wei..tamo tamo tamo

Gda Hanum berkata...

HEY. SAPE LA mulut jahat cam longkang tu kan.hikhik

Cik TTK berkata...

tu lah aku rasa diorang ni semua dah keluar longkang lupa nak mandi terus pergi kerja tu busuk macam setan tu..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...