Isnin, 14 Mei 2012

hadiah dari Masitah..

Setelah dua bulan bertunang, baru aku dapat gambar tunang kelmarin dari photographer.. Photographer adalah kawan aku sendiri..  Kelewatan adalah disebabkan masalah yang tak dapat di elakkan.. Aku memang kecewa sebab lewat tu tapi tak de lah aku mengamuk sebab aku tahu nak cari beliau di mana kan..so still dalam keadaan selamat..

Setelah sekian lama, dapatlah aku tengok hasilnya.. kecewa lagi.. Diam tak terkata.. Tapi masih berterima kasih sebab ada lah jugak tanda ingatan aku ni bertunang.. Jadik lah dari takde...

Disebabkan aku ni jenis orang yang nak kan bende tu cantik.. Sebelum dapat gambar dari Photographer aku lagi aku dah mintak tolong Masitah editkan gambar tunang tu.. kebetulan masa Pieja Pujiedepom mengawan eh mengawen aku dah dapat soft copy gambar yang belum diedit tu.. Aku terus bagi dekat Masitah mintak tolong editkan..

Siyesly memang mintak tolong..tapi bila si Masitah ni upload dekat FB gambo2 tu.. Masya'ALLAH...Cantiknye.. Terus terubat rasa kecewa, sedih semua tu.. Berbunga-bunga terus hati ni..hehehe 

TQ sayang ku.. Nanti kalau ko turun sini atau aku g sana, aku belanja ko makan k? Hasil sangat cantik dan profesional..Aku kawen nanti ko je lah jadik photographer aku boleh? hehehe..Tahun ni takyah bagi hadiah besday lain pon takpe.. Gambo-gambo ni dah macam hadiah dah buat aku.. Janji tak tuntut hadiah..dont worry..hehe

Meh sini aku tempek sikit gambo kat sini supaya korang percaya aku cakap Masitah ni edit gambo lawo..hehehe








Lawa kan kan kan? aku rasa nak print lah gambo ni nak buat 2nd album.. Macih Masitah....


2 ulasan:

Unknown berkata...

belum siap semuanya la hehehe. sasama. kembang lubang liang roma ketiak aku hahahha. p/s: la/dah bulan 5 erk. musim tuka hadiah ahahhahaha

Cik TTK berkata...

yesssss...musim mengawan juga..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...