Selasa, 8 Mei 2012

durian..

Selepas memujuk rayu yus, akhirnya dapat jugak makan doyan...hihi..

Kemain mahal sebijik RM25 yek.. Yus asek cakap, rugi lah durian ni mahal-mahal tapi rasa tak pahit sangat.. Dalam angguk-angguk mengiyakan kata-kata beliau tu sedar2 dah nak licin aku kerjakan si durian tu..Stop dulu makan doyan aku sambung makan KFC..

Yus la.. Die leh pulak datang bawak KFC dengan durian kan.. Peh peh peh!! Nikmat lah.. Sambil tengok cruise dekat Danga ni mulut aku tak henti mengunyah.. Konon nak kurus.. caaaiiittt

Eh tapi aku kongsi ayam tu dengan kucing tau.. Kucing-kucing sekitar danga pakat datang berkerumun kt kitorang.. Aku tak teruja sangat dengan ayam, aku teruja dengan doyan je.. Seb baik kucing ngepaw ayam je tak ngepaw doyan kalau tak memang i tak pandang u kucing!hahahaha gila kedekut..

Sambil berkongsi rezeki dengan si kucing-kucing ni aku sempat pesan dekat kucing.."meaw meow semua doakan aku murah rezeki tau, aku nak kawen ni.. Doakan segalanya dipermudahkan yek..?"

Agak-agak kucing tu doakan tak?

2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

konon diet hahahahhaha...
ish jangan makan duyan. kang demam.
musim panas ni

Cik TTK berkata...

hahahaha..diet taik kucing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...