Khamis, 20 Oktober 2011

Ini gurau kasar namanye..

Tau gurau kasar? Kalau gurau-gurau manja tu kita boleh gelak-gelak lagi lah kalau dikenakan atau mengenakan, tapi gurau kasar ni sejenis perangai BAPAK BUSUK SEORANG BERHATI KEJI dan kalau kita kena memang sakit hati menyumpah seranah macam ape lah kan..haaaa tu die gurau kasar..

Ni sekarang ade orang gurau kasar dengan aku nie...KO tunggu aku carik ko sape.. Nak bergurau pon beragak sikit eyh..Jangan kacau periuk nasik aku..Aku kuat makan nasik, so aku tak suka orang kacau..

Sekian pesanan khidmat masyarakat dari pejabat-sejuk-tapi-panas aku.

Bye!




p/s: aku rindu korang semua..Apesal tak ada kawan macam korang dekat sini..?siyes aku down giler kot hari nie..urgh!

12 ulasan:

Hustler berkata...

Takpe2... aku on diet.. ko leh hamik nasik aku. nak?? Ngeee -_-''

Pupel Liyana berkata...

sabauuuuuuuuuu.. kau diet makan nasi tengahari je boleh makan.
tak besh kan kat sana
mehla jadi pa en kamal yang ke2 semula

myza berkata...

mak aii mrah benor ko yan..sbr2 yan..ko gurau ksr gak r ngan diaorg...

bLaCk Roses berkata...

asek2 gambar aku xde untuk dirindu kan??? cisss....terasa diri sgt hamis.....hahaha

kariena anne berkata...

nk gurau kasar gak ngn ko bleh..???aci x..??hehehe... peace~~

Cik TTK berkata...

Mawi: sebenarnya ko lah orangnyer kan?balik CIQ aku potong ekor labu ko..ngeh3

Mas: En.kamal memang bos terbaek wook..

Kak miza: memang tak main2 punyer..Tengah carik siapa gerangan si laknatullah tersebut..

Kak ana: akak datang lambat time ni..tapi i owesss miss u kak..muah3

Anne:Prinsip idup aku yang terbaru ni, SILA BACA DENGAN TELITI..

"BUAT BAIK BERPADA-PADA, BUAT JAHAT JANGAN SEKALI..BUAT SERIBU KALI!"

Peace

piEja berkata...

hwaaa!!! rindu ko jugak..mas diet, dia tak makan roti bakar..kalo ko ade, aku selalu buatkan roti bakar utk ko..huk3...

Cik TTK berkata...

sebenarnya saya diet jugak wahai kakak..saya makan mende yang sama macam masitah makan tersebut..hehehe..

piEja berkata...

mgu dpan aku diet k...?tp aku tak makan benda yg korg mkn tu.tak mampu dek non~

Cik TTK berkata...

hahahahaha mende ni utk orang yang dah ter-obes macam kitorang je..setakat bontot je beso, tak payah der..yang penting kamu masih rampingggg ping ping..

YOUsoF berkata...

Ala.... Takkan lawak masa kita tingkatan 5 dulu kau baru nak ungkit sekaarang? ;D

Cik TTK berkata...

eh mesti lah..ko jahat kan time sekolah dulu??aku nie baik je, sopan, berbudi bahasa, hormat kawan2, pendiammmmm yang penting..juga pemalu..kan?kan?kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...