Selasa, 11 Oktober 2011

Hasnah janda yang kehausan..

Hasnah adalah seorang janda kaya rayayang suaminya baru saja meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.  Usianya masih muda, masih di bawah 30 tahun dan dari segi fizikalnya Hasnah masih cantik, potongan body pon ok macam anak dara, kira bergetah giler ah.

sejak kematian suaminya, Hasnah selalu diganggu oleh pemuda-pemuda di sekitar rumahnya yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayani pemuda-pemuda tersebut kerana hatinya masih rindu kepada suami nya, walaupun sebenarnya di dalam hatinya terasa sangat-sangat kesepian  dari segi zahir dan batin terutamanya.

Lebih lagi di waktu malam hari....Rasa kesepian di dalam hatinya memuncak-muncak.

Pada suatu malam kira-kira pukul 2 pagi.... hasnah bangun dari tidurnya.. badannya terasa panas.. Tekak nya terasa haus.. Hasnah merasai begitu dahaga sekali...Hasnah bangun perlahan dan keluar dari biliknya menuju ke dapur... Langkah nya begitu cepat seiring dengan kehausan yang sedang menerpanya..

Sesampai di dapur Hasnah langsung membuka peti sejuk dan mengambil sebotol air sejuk.. Hasnah menuangkannya ke dalam gelas dan meminumnya dengan cepat...setelah meminum air tersebut Hasnak kembali kedalam bilik untuk tidur kembali.

Begitulah cerita mengenai Hasnah seorang janda yang kehausan...HAHA! korang jangan pikir lain K!



p/s:aku dapat mesej ni dari Encik Yus..siot je kan..?kepala otak aku dah pikir lain dah, ingat die anto cerita warna warni tadi..hehehe

6 ulasan:

~ ciK koLIkuShoN (^_^)(^_^) ~ berkata...

hahahaaa macam bongokkk!!! kah3

Tanpa Nama berkata...

la, ingt pnjg lgik citernya..den tertipu gak..-kmiza-

Hustler berkata...

Aku rasa, aku tgk tajuk dah tawu, hahahaahaha!!!

Cik TTK berkata...

ecah n kak miza: takat tu je ceritanyer...hahahaha

mawi: mesti ko pernah kena kan orang pakai mesej ni jugak kan??

YOUsoF berkata...

Nampak gaya Hasnah memang betul² haus tu! Tak dicerita pulak air sejuk tu perisa anggur kah perisa tembikai kah?

Cik TTK berkata...

hahahahaha nanti aku mesej hasnah yek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...