Rabu, 19 Januari 2011

ade sesape nak belikan aku kucing?




Semenjak sorang budak tu membentak-bentak nak bela kucing, aku pon tertengok-tengok dekat MUdah.my kucing-kucing kacak yang ada dekat situ..Ternyata ada satu yang memang betul-betul kacak dan menggiurkan..Ouh hensemnyer awak..MUAH3!! tapi rege die...RM1,100.00!!Tak mampu.....mampus lagi ade..huk!

2 ulasan:

PuPeL berkata...

hahahhahhaha.beli yang murah2 je..yan kau kene beli bagi mengurangkan stress hahaha

Yan berkata...

yus nak bagi aku arnab tue tapi aku tak nak sebab belum bersedia nak membela..ko lah meroyan nak kucing dah aku ikot sekaii..urh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...