Selasa, 25 Januari 2011

Makan-makan dengan mija, pieja, anne dan kak nad..



.

.

Hari ni baru hari selasa..Tapi keboringan tahap maksimum dekat opis nie...Mungkin sebab dah tak de hati dekat opis nie..orang-orangnyer sungguh bermuslihat dan berputar belit..Eh tak tak, bukan semua nyer lah ko ni yan nak kena saman ke hape cakap cenggitu..Segelintir je yang berhati setan macam tu...




.

.

Mungkin engkau yang berhati setan tu baca belog aku kan..?Mungkin tak, tapi aku yakin 150% ko baca lah belog aku nie..sebab ko kan nak tahu cerita aku dan kawan-kawan kesayangan aku ni sebab nanti boleh lah ko yang berhati setan memutarbelitkan cerita..kan?kan?kan?tau dah...sebab ko setan kan, ko kata tak pon ko buat jugak..kih3..

.

.



Tapi part paling best kan...Setan ni ada ketua siot....Tapi memang layak lah..Muke die kalau jadik manusia pon payah...tak qualified..kih3...Firaun betul..eh eh tak baik kutuk2 insan terkutuk ni kan..ish3...Astaghfirullahalazimmmmmm...

.

.

Bawak-bawak lah bertaubat...Apa yang kau dapat dengan membenci kami.?Bukan dapat elaun pon wei, kalau dapat aku pon nak join same..Nama kau pon bukan sebutan kami setiap hari, tak jumpe kau pon tak mendatangkan kemudaratan pada kami, kenapa DENGKI? Apa yang kami hebahkan pasal kau?Menarik sangat ke nak bercerita pasal kau?Artis?bukan kan? Pelik lah dengan sifat suka menghasut dan lurus bendul orang sekitar kau. Memang tak mendatangkan masalah pada aku, tapi sakit hati, sakit mata jugak lah tengok.

.

.


Padahal bukan nak cerita pasal setan-setan yang berpura-pura, dan tak berani berterus terang ni tapi nak cerita yang aku baru balik makan mehun sup dekat warisan..Sedappppppp..hilang diet untuk hari ini..eh tak jugak sebab aku belum makan nasik lagi ni tau..Dah seminggu beb..satu pencapaian yang membanggakan..hehehe

.

.


DOakan aku kurus kawan-kawan! Assalamualaikum..



5 ulasan:

piEja berkata...

ey2...ko nk tau tak..?sbnrnya kan, aku terliur tgk ayam kak nad td..baru nk rasa sikit dah makcik tu angkat pulak...adekhhh...besa kan ayam tu...?

Yan berkata...

tu ar...ingat misi diet..diet!DIET!

My nama is Mija berkata...

sungguh tak malu si pieja nie nak merasa ayam bersaiz gergasi tu..hehehe. aku plak baru terpikir nak mintak roti john ko..tp tetiber ko makan sepesen dgn aku..bedebah sungguh...heheheh

YOUsoF berkata...

Hehe aku tumpang bangge sebab ko berjaye tahan godaan nasi tu.. teruskan girl!! ;D

Yan berkata...

kak mija:kalau tak boleh mintak sikit kan..huhu

usop:tu ar nak kurus punyer pasal..doakan aku berjaya yea kawan!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...