Isnin, 10 Januari 2011

Beberapa perkara yang di kesalkan dengan diri ini.




Kenapa aku mudah lupa..?

Tertinggal cager

tertinggal laptop

tertinggal camera

tinggal hati dan juga rasa di sana.


Kenapa aku ambil mudah?

tangguh ini

tangguh itu

bila dah terjatuh baru nak terngadah


Kenapa mudah bosan?

Bila dah lama

dan bila dah terbiasa



Kenapa? Kenapa?




4 ulasan:

PuPeL berkata...

sabar la yang..kau myb dah takde hati kat sana..tpe kita usaha k..len kali jangan lupe lagi..buat list k..semua pasti ok.

LiaNa YuSoF berkata...

xperlu dikesalkan dgn ape yg terjadi... bsabar byk2 ye.. betul ckp cik pupel tu.. yg penting, kuatkan semangat... Insyaallah, mesti ko dpt tukar ke JB.. mungkin skrg lom masa nye.. usaha dan doa byk2 k...

~ko bosan2, meh la dtg umh aku..

zal88 berkata...

a'h yan...smntra ni sabo dlu..
ade rzki tu nk blik ke johor...
cme lum tbe mse je lg....
doa byk2 + twkl...
;-)

Yan berkata...

thanks kengkawan...
korang pon senang2 datang lah uma aku yek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...