Isnin, 17 Januari 2011

Bosan




*Aku nak cakap sikit nie.. Tanyer je sebenarnye..*







*Tapi kejap..patot tak ek aku tanyer..hurm...patot..tak patot..patot..tapatot..bantot..Eh apakah!?erm...sebenarnyer.....*





*heh!sesape yang ade hutang ngn aku, pulanglah..pelisssss...plis plis plis kamu jangan nakal..eh!malu!teheeeeeee*




*boooo cak!hehe....cakap betul nie..saya telah menjana semua uang ke mall, Petronas dll demi mendapatkan hujung minggu yang best + seram sebab saya tengok citer khurafat..Nanti aku citer pasal khurafat tu yek..memang serammmmmm*




*Tapi sekarang nie nak tanyer betul2 nie..hurm....betul ke korang takde utang ngn aku..?er...takde ek..?ape??aku yg utang ngn korang..?er..ye ke..?erm...erm...lariiiiiii!!!*

5 ulasan:

PuPeL berkata...

saya rasa saya macam ada..tp TNB juga utang dengan saya hahahaha..kerajaan malaysia utang gaji sya setahun lamanye..

Yan berkata...

tapi saya juga ada hutang dengan kami 30hengget..kira cincai lah..haha

tu lah, lain kali keje lah dengan kerajaan langit..konpem takde utang..haha

LiaNa YuSoF berkata...

kami ada hutang dengan anda.....

aBoi berkata...

aku ada hutan ko ke?

Yan berkata...

lily: itu perkiraan kamu dengan shafaamira..saya tidak tahu yea..kalau ada, alhamdulillah...
berbunga poket aku..hahaha

dayah: ko berhutang nyawa dengan au sebab aku pernah tepukkan sampai mati nyamuk aedis yg nyaris2 menggigit kamu..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...