Isnin, 17 Januari 2011

cerita lucu

. . . i)dari sitkom Nabil & Co. . a: Situasi dekat hospital sakit jiwa. Doktor sedang memeriksa pesakit.. . Doktor: Awak tahu siapa awak..? Pesakit: Tahu...Saya manusia lah doktor.. Doktor: Bukan jagung? Pesakit: Bukan...saya manusia.. Doktor: Awak tak takut dengan ayam ke? Pesakit: Mesti lah tak, saya kan manusia.. Doktor: Bagus.. Nampaknyer awak dah semakin pulih.. Pesakit: Saya ada satu soalan nak tanyer doktor.. Doktor: Apa die? Pesakit: Agak-agak doktor, ayam tahu tak saya dah jadik manusia..? . . . . b. Situasi dekat pejabat. Ada seorang pekerja baru. . Pekerja: Hari pertama kerja dapat PC baru, meja baru, awek receptionist baru.. Belum kawen lagi tu..ade can.. Hari pertama kerja, kena kopi sedap nie.. mana die no tepon kopi..haaa..ni die.. . tet..tet..tet..tett. . Pekerja: Hoi! buatkan aku kopi satu hantar sini cepat! Bos : Kopi..??saya rasa awak dah salah orang nie.. Awak tahu tak dengan sapa awak bercakap..? Pekerja: Tak tahu..ko sape? Bos : Saya lah Pengarah Urusan syarikat ni.. Dalam bahasa omputih nyer CEO, ciyoo.. Pekerja: Huh!!! ko tahu tak dengan sape ko bercakap nie..???!! Bos : Tak tahu.. Pekerja: Tak tahu bagos! . . .
********************

.

.

.

ii) Dari majalah Ujang yang diceritakan kepadaku oleh sang kekaseh..

.

.

Situasi dalam kereta BMW. Ada sepasang kekasih.

.

..

Bf: Kenapa awak nak kapel ngn saye..?

padahal saya tak lah kacak, taklah hensem..

gf: Oh sebab itu ke..Dah lama saya fikirkan..

Saya nak kahwin dengan awak..

Nanti bila dapat anak biarlah anak tu cantik macam saya

dan bijak macam ayah nyer si profesor nie.

bf: Tapi macam mane kalau anak kite nanti muke buruk, hodoh macam saye tapi

perangai bodoh, bingai macam awak?

.

.

.

.

***selamat ketawa***hahahahaha!!***

.

.

.

p/s: mungkin ade yang lain sikit sebab memori i kecik tak ingat sebutir-sebutir..

nak lagi best sila beli majalah ujang tersebut yek..hehehe

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

test.....test lagik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...