Isnin, 31 Januari 2011

Sabar yan, SABAR

.

.

.

Bermula 20/1 kelmarin aku telah membuat perjanjian pada diri nak kurus, l alu amek inisiatif tak mau makan nasik sebab nak kurangkan pengambilan makanan. Macam tak caye kan..? Tapi yea, setakat hari ni dah 31/1 aku belum jamah nasik lagi tau... Cayalah!


.

.

Tapi aku dah mengidam nasik nie... Macam-macam jenis nasik aku nak makan lagi-lagilah bace belog si kucingorengemok nie... Terus terasa nak makan....

.

.


. Nasik lemak ni macam lazat kan..? Lagi-lagi lah nasik lemak warisan.. Tak pon nasik lemak dekat food court p9, perghhh mengancammm..


.


.


. Nasik kukus ni dekat Warisan jugak kan kucingorengemok? Dekat je dengan umah i..huuu macam lazat...Wajib try nih! ..


.


. Nasik Ambeng...Pergh! gile lame tak makan nasik ambeng..Kalau dulu dekat kampung aku selalu je yasin ke kenduri ape2 ke mesti buat si nasik ambeng nie... Lazat siot.....
. . . Keinginan nak makan nie memang membuak-buak..Tapi kan, sekarang umur aku dah dekat 23 tahun kan, dah berapa lame aku makan bende-bende nie sume..ilek lah.. Perjanjian pada diri ni cume 30 hari je kot.. Pasni nak makan ape, makan lah..Tapi jaga kuantiti, kan dah nekad takmo gemok gedempol camni lagi kan?kan?kan? . . SO, sabarrrrr yannn lagi 18 hari je... Boleh ke aku kurus dalam masa sebulan? Hurm.... . . .

3 ulasan:

bLaCk Roses berkata...

sabarrrrrrrrr......baekk utk kesihatan........leh joggin sesame.... ade brann?? ehhh?

Tanpa Nama berkata...

aloppp2....xpe...baek utk kesihatan.. nt lehh jogg 2gede2.... huhu...

Yan berkata...

tanpa nama, anda siapa..?

Kak ana: jom kak jogging, nak kuruskan muka nie..sebab banyak gelak mesti kurus kan muke i..?haahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...