Khamis, 26 Januari 2012

stresssss...

saya sangat stress..kakak-kakak kesayangan sila tolong saya..bantuan kasih sayang sangat diperlukan selain tu bantuan kewangan juga paaaaaaaling ditagih..

s.k.: Pieja, Kak Miza, Kak Mija, Anne, dan Kak Ana jugak tak tercekuali..

Sekian Terima Kasih..

Yang benar adikmu yang gebu..

hahahaha

9 ulasan:

My nama is Mija berkata...

bantuan kasih sayang aku boleh bagi..aku pos skang jgk kasih sayang aku utk ko...bantuan kewangan mungkin ko patut mintak kat kerani kewangan ker...akauntan ker...kat anne pun boleh..hahhaha

Leanne Rahim berkata...

oit2...nape disebut nama aku plak..aku da ckp kt yan td..aku bleh sponsor telur je...hahaha...

piEja berkata...

aku pn rasa bab2 kwangan ni baik tanya anne..bab duit aku lokek sikit, tp kasih syg aku ni melimpah2 utk ko yan...hehe...anne, bg lah duit kat yan....dia nak duit tu!

myza berkata...

ak mampu bg ksh syg je yan..bab2 kewangan nati kewangan ak melimpah bru leh bg ko ya..hahhaa

bLaCk Roses berkata...

kasih syg i leh bg sekarang *pelok chiyummm muahhhh2.....sampai pitamm* kewangan?? boleh i bg u....tp bile u nak bayar?..klu i bg ptg ni... mlm ni nt u bg blk.... ehhhh???

Pupel Liyana berkata...

aku tak diperlukan ke? majuk r

Tanpa Nama berkata...

ape ni...!!apesal bab duit sume serah kt aku plak..??korg bg kasih sayang je..abis tu aku x payah syg la..kejam..huhu.. -anne-

Cik TTK berkata...

dah2..jangan nak bergaduh..aku ni nak kawen, tu yang jadik stress nyer..kalau aku dekat sana mesti senang sebab penasihat banyak kan..dekat sini ting tong ting tong aku lah hai.. nasib akak aku ade..

YOUsoF berkata...

*Eh pelekat dah selamat di tangan abang kau malam tadi... Terima kasih Yan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...