Rabu, 4 Januari 2012

Cerita Pantas # 4 Anak Dayah!


Ini dia anak Dayah.... Si dayah yang aku jadik pengapit die dulu tu..dah beranak dah..sangat pantas dan efisyen yek beliau..beliau kawen2 terus ngandung..sangat subur..mintak2 nanti aku pon macam tu jugak lah..nak anak!weeehuuuu..
Boleh lah buat azam 2012 kan? Nak kawen nak anak..hahaha eh anak buat azam tahun depan lah..tahun ni setelkan kawen dulu..pening2!!


Nama anak dayah ni Nur Auni Batrisyia binti Mazli.. Comel dan tersangatlah putih gebu si Auni nie.. Masa g tengok Auni pergi sama2 dengan tokeyh Premium Beautiful si Zana nie ha.. Auni ngelat time gambo dengan Ucu taknak pon die senyum camnie.. Time gambo dengan Cik Jenot die leh senyum lak.. jeles! So takde lah aku letak gambo aku dengan Auni sebab Auni tak senyummmmmm! 

Apepon Auni sangat comels! tak puas jumpa Auni sekejap je.. Tapi aku excited terlebih kot masa dapat Auni ni sebab anak sedara pompuan first lah katakan..wuhuuuu

Gambar tak cantik kan?iyo lah camera ala-ala je kan, nanti tunggu DSLR mari ha..hahaha

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...