Rabu, 4 Januari 2012

Cerita Pantas # 6 Angah belanja Ciken Cop di Kedai Angah D&C


Setelah beberapa bulan tak basuh kereta akhirnya kereta aku berjaya mandi dengan jayanyer.. Bukan sengaja tak nak basuh kereta, sebulan malas, 2 3 bulan berikutnya tu hujaaaaaaaan je manjang setiap hari kan nak buat macam mana..

Sekarang masih lagi musim hujan tapi aku dah malu sangat dah kehulu kehilir bawak kereta kotor mengalahkan orang masuk kebun so aku g lah basuh kereta ku ituw.. Haruslah Hasnira kena teman, kembo katanya kan..hahaha tak jauh pon tempat basuh kete nie, kt bawah opis je..hehehe


Tak lama pastu Angah mesej ajak keluar makan.. Aiseyh arini Encik abang keluar spital kot.. n Besdar beliau juga esoknya bersamaan 31 Disember kan.. Tadi ade kol dah Encik Yus, nak aku teman ke kan aku kata.. Die kata tak payah.. So aku pulang lah kan dan terus setuju bila Angah ajak keluar makan.. huhu

Rupernya sang kakaceh merajuk aku tak teman die haritu eh.. Dah die kata tak payah kan so aku tak de lah pergi.. Kang kalau pergi kata aku terkeseng-keseng pulak kang.. tak gituw? Tak yah lah selindung2 terus terang  kan senang.. Cepat dan mudah faham..Nak kias-kias pulak.. So not me..hehehe

So pergi lah aku bersama akak, abang ipar dan anak-anak sedara kecuali si abang je tak ikut sebab die ada  latihan intensif kriket.. Kriket sokmo bebudak ni tau.. cuti sekolah pon tak melekat kt umah.. asek ke JCC  je..


Ni lah gambo2 mentakedarahnyer.. Memula dah pergi Hutan bando nak merasa ler jugak chicken cop dekat sana yang pemes kebeno tu tapi ramai giler kot orang.. siap kena tunggu dan cop dekat tepi meja orang tengah makan..

sebab kitorang kesiankan dekat orang yang tengah makan tu tentu tak tenang nak makan sebab ada orang tunggu dekat sebalah kan so aku ni memekak-mekak cakap dekat akak dan akak ipar aku g tempat lain..

berkai kepandaian dan kebijaksanaan akak aku, beliau telah menggunakan nama akak ipar aku utk tepon angah aka abang aku cakap bini die dah lapo..jom g makan kt tempat lain..

so kitorang pon pergi lah ke Angah D&C tu.. hahahaha walaupun akak ipar aku agak bengang sebab kitorang gunakan nama beliau kan tapi takpe pueh hati lah jugak kan sebab dapat makan chicken cop sedaaaaapp..hehehe

dan jugak kan malam tu kan Maharaja Lawak Mega Final kan, aku ada undi tau.. Aku undi OSBON! berkat undian dan sokongan paduuu aku lah tu die menang.. Korang undi tak?hehehehe

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...