Rabu, 4 Januari 2012

cerita pantas # 1 Gunting rambut

 Aritu aku ade cerita nak mengguntingkan rambut kan.. Kejadian gunting rambut adalah dengan akak aku.. Masa aku g gunting rambut tu beliau nak ke tak nak gunting rambut beliau..Nak ke tak nak nak ke tak nak akhirnya xgunting..beliau teman je..


Ni sebelum menggunting rambut tu kan.. Muka ada senyum sebab poket kosong tapi boleh g makan tutty fruity lak kan..Tiada yang mustahil sebab akak aku belanja..aku duduk diam je amek banyak2 sampai 18 hengget pastu buat muke tak tau je..hahaha..

18 hengget tu share dengan anak sedara aku eh..tu bukti adalah seperti di atas.. Mangkuk satu sudu dua tau..tapi sudu aku besar sikit..Bukan sudu, tekak sebenarnya..hahaha


Ok selepas kejadian aku gunting rambut beberapa hari lepas tu akak aku menzahirkan keinginan nak gunting rambut sambil janji "Kompem kali ni akak gunting!rimas dah nie"..Ok jom g kedai gunting rambuttttt..yeayyyy

Sampai2 kedai dua2 adik kakak tak gunting rambut malah mentreatmentkan rambut je.. Hari ni adalah girls day out iye sebab 4 hero akak aku ikut ayah die g diving dekat pool.. gambar takde lak..nanti aku curik dari FB akak aku eh pastu ku tempekkan gambo diorang diving tu..

Tak sangka leh diving budak2 ni pastu timbul balik eh..kalau ucu die yang turun mau tak timbul2..hahaha



4 ulasan:

Hustler berkata...

Aku rasa lau ucu dia, takleh diving... timbol manjang... hahaha!!!

Cik TTK berkata...

hahahahah aku setuju lah beb...boleh jadik pelampung aku nie..jimat gas tu kan takyah bazir2 kt aku..huhu

Hustler berkata...

Hahahahaha!! Buat pertama kalinya ko setuju ngan aku kan?? Beres.. lepas nih agak2 aku nak ke PD, buleh la aku pinjam ko kan? kan? kan?? Hahahaha.... Sangkut kat bot, buat macam Banana Bot.. Lalalala~~

Cik TTK berkata...

ok@ janji dapat g PD aku set je..hahahha rindu kot kt PD..tempat dimana aku tersangat baik dan sopan santun..auuuww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...