Jumaat, 6 Januari 2012

KOMPILASI Cerita-Cerita Pantasku

Siap ada kompilasi kan.. Ko ingat retis je boleh buat kompilasi?aku pon boleh tau..ko hadoo?hahahaha... Yolah kan aku laaaaaaaaame tak update belog sekali aku update lak tu berduyun-duyunnnnnsss..takut korang tak nampak nanti..Penat-penat aku buat tau..SEDEH!

So dekat sini aku letaaak semua hamek ko..baca satu-satu tau..tak komen pon takpe, tapi kalau komen lagi bagus..hehe

Aku ada buat 6 cerita pantas yang tak berapa nak pantas..korang bace k..Klik setiap tajuk untuk membacayi beliau nyer pun adui..(:

Cerita pantas: 



  
  
  


Baca tau..Baca tau..saaaaaaaayang korang!!muah3!!
Last but not least, terimalah!!!!!



tadaaaaa!!!
KEH!KEH!KEH!

6 ulasan:

Hustler berkata...

Yang last sekalik tuh, macam org parkinson tunggu bilik air penuh. Lalalalaal~~~

Pupel Liyana berkata...

ni nak tunjuk gigi karat ke apa??

Cik Aja berkata...

beb..gila lain dah muka ko skarang..
makin cunnnnnnn..
=)

Cik TTK berkata...

mawi: takpe ko...ok2..nanti aku jumpe ko aku sekeh ko!huhh

masitah:haihhh..nak tunjuk tudung baru..har3

puan ajalalala:macih...(: sayang awak!haha..sebenarnya kenyataannya adalah saya makin menggemuk..

Sekian macih..hehehe

ERYN EDRINA berkata...

Nice Entry Here!!

Eh! Come la and join contest Hindustan eryn tu..
Saya difahamkan.. awak minat jugak hindustan kan?
Lets jom!
http://erynlycious.blogspot.com/2012/01/1st-ever-contest-by-eryn-edrina.html

YOUsoF berkata...

Entri kompilasi, tak basi tapi sensasi.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...