Rabu, 4 Januari 2012

Cerita Pantas # 5 Farewell bos!

 Bos aku pindah dah wei..effective 3 Januari bersamaan semalam lah kan tapi sebab cuti  beliau sangatlah banyak lagi kan so dari jumaat minggu lepas beliau dah amek cuti dah so last day beliau dekat Audit Johor ni adalah pada 29 Disember 2011.. Sedih wokkk.. Tak pernah lagi bos kecilku ini marah2..Walauppun ramai yang kata bos aku ni garang tapi die tak pernah marah aku..mintak dijauhkan kena marah kan..wuhuuuu


So bersempena dengan bos aku pindah maka kami adakan lah sedikit makan2 sempena perpindahan tersebut.. Majlis di adakan di M Suites Hotel pada 27 Disember lepas.. Agak meriah lah aku bawak anak sedara aku dua orang.. Ratu Dunia lah katakan, haruslah ada bodyguard! (tipu! walhal takut nak balik malam..hahaha)


Warga2 Audit Johor yang hadir ke Majlis Makan Malam tu..


Ni pulak Quuen of d nite.. Aku tersenarai jugak tapi kalah dekat akak yang cantik nie.. Eleh aku tau saje je senaraikan aku sebab aku PA bos kan..bodek letuww..hahahaha.. Tapi siyes masa aku nampak Kak Fadz ni aku dah cakap dah, cantiknyer!OMG! sungguh bertuah suami beliau.. Tapi beliau rendah diri je eh, tak eksen pon.. I like orang macam nie..


Last but not least, bergambar dengan orang yang dirai.. Masitah sila jangan jeles.. ko hado??hahahahaha


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...