Selasa, 13 Disember 2011

Rambut

Rimas dah dengan rambut nie...
balik ni nak g gunting lah..
esok aku post gambo rambut eh 
kalau jadik g gunting lah arinie
teringin sangat nak kerintingkan rambut nie
tapiiiiiiii
keadaan fizikal yang tambun
tak mungkin aku kerinting kan rambut aku
nanti nampak bebeno sama macam mak atasinchi tu kang
chaiiitttt!!

5 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

mak atasinchi tu comel oooo. tambun

Cik TTK berkata...

mak atasinchi ke aku yang comel?
hehehehe

YOUsoF berkata...

Atasinchi comel dan bergaya apa!! kehkehkeh


*Post gambar kau dengan tudung baru pun ok dan comel wahai Yan.. ;)

Cik TTK berkata...

hahahaha baik punyer siot..insya'allah nanti akan bertudung sepenuhnya..doakan!

budakmengong berkata...

cehh..comel apa atasinchi tuh.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...