Jumaat, 11 November 2011

NI semua salah lift!I HATE U!!#3

Lagi sekali tengok tajuk pon dah tau lah kan..ni sambungan dari SINI dan SINI..

Aku dah buat kunci tu  hari selasa lepas.. Kesian aku tau pergi pusat servis tu sengsorang je..Dah lah sakit perut kena tunggu 2 jam sengah lak tu.. Ade jugak pelawe Yus tapi die demam lak kan..Cian cian cian..tapi majuk gak sebab g sengsorang!huhh


Hasil penantian memang berbaloi sebab dapat kunci baru feel macam beli kereta baru je walhal kereta itu jugak.. Kereta yang hari-hari kena berak burung tu..

Isnin tu dah mintak simpati, belas kasihan dekat Yus.. Kot-kot die nak sumbangkan dana dalam pembikinan di sebalik tabir kunci aku ni tapi haremmm tak di layan malah di ketawakan dan di kata begini, 
"Awak kena tanggung kesalahan yang awak buat"

Ayat macam aku rogol die je.. Kecik ati mak nok! Adakah muka simpati aku tak begitu comel atau muka simpati aku dengan muka tahan kentut sama je sebab tu tak laku?haihhhh...kompius2..

Nah malas pikir lagi lah, ni gambo kekunci yang menelan belanja RM282.40.


Nah ni pulak yang kena teman aku seharian dekat opis ni sebab aku dah takde duit nak keluar-keluar makan lagi dahhhh... Si bantal kambing empuk pemberian Pieja, Tasa n Puan Muzal..Yea, mesti korang nak kata bantal tu kena kentot dengan aku hari-hari kan? Tak baik tau menuduh.. Tapi memang pon..hahaha


Selipar tu, sentiasa nyaman di  kaki ku..Anne, ko jangan riso selipar ni kena kentot sipi-sipi je.. jangan jeles k kekasih kentot ku..hahahahha

Sekian!

6 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

hahaha eh sepasang ke kunci tu

Cik TTK berkata...

yea..untuk maklumat lanjut YM!hahaha

piEja berkata...

hoiii!! awatnya pnyek kambing tu....?zalim btol lah ko nie!! sob3...

Cik TTK berkata...

tu tanda kasih sayang lah..hahaha

YOUsoF berkata...

Apsal murah sangat harga kunci baru tu? Agak terkejut aku sebentar tadi..



Selipar nak yang menyamankan aje. hahah

Cik TTK berkata...

tau takpe, aku pon pelik kenapa kunci ni murah sangat kan..?sampai kena g atm lagi lah aku terkejut dengan "kemurahan" die tu..

selipo harus nak yang nyaman2 sebab opis sangat sejuk!hehehe

eh sticker dah siap?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...