Rabu, 2 November 2011

petang sangat tak nak ber wordless wednesday?


Gambar ni dari email..Pemilik Email asal kata die gugel pasal banjir di Thailand tapi dapat ini.. Dah banjir pon tak insaf2 lagik..

Renung-renungkan dan selamat beramal..

6 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

ingat gambau kau tadi haha

Hustler berkata...

LIKE!!!! MAk Andam punyer statement!!

Cik TTK berkata...

bongok..hahahahah

tak rela i nak pose nampak pewut buyut..huuu

Hustler berkata...

Adess... Aku tergelak byg muke Cik TTK kat gambo nih. Hahahah!! Terbalik Pekan GP kang.

YOUsoF berkata...

Bertuah orang Thailand yang dapat jumpa duyung cun ni.. kan.

Cik TTK berkata...

mawi ko sungguh jahat!

usop, memang bertuah..aku yakin ramai berpeluang nak pitam tengok die nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...