Rabu, 30 November 2011

Saya kena enjet!

Semalam aku cuti.. Nampak macam sengaja kan cuti semalam macam carik alasan je sambung cuti sebab isnin aritu kan cuti umum.. Tapi TIDAK yek!kalau aku sambung cuti lepas tu aku pergi berjalan-jalan mungkin berbaloi.. Tapi ni tidak! TIDAK SAMA SEKALI! Sebab aku sakit..

Hari sabtu aku balik kampung sampai lah ke isnin.. Isnin tu jenjalan dengan kawan aku si Ayu yang nak menikah lagi 2 minggu nie.. Aku teman die carikan baju untuk flower gurl n boy anak-anak sedara die.. Cari dekat Jusco je pon..Petang tu dalam pukul 2 dah sampai dekat rumah akak aku lah.. Kan aku duk menumpang dekat rumah akak aku kan..

Balik-balik tu kepala dah berat je kan.. Terus terbaring je.. Start malam menjelma aku dah berry-berry dah.. Pastu akak aku kata ada rasa nak muntah tak? Aku kata ada tapi tak muntah pulak sampai pening-pening lalat aku dibuatnya sebab mungkin gas  naik kepala kot..Akak aku suruh minum air masak banyak-banyak pastu jolok tekak tu..dah muntah nanti lega sikit..Tapi aku tak berani ok nak jolok tekak..Kang tertanggal tekak aku macam mana??hahaha sungguh penakutkan..

Lepas akak cakap macam tu aku pergi dapur nak try buat lah konon..Tapi tak buat pon.. Pergi depan cakap dekat akak, "tak berani lah kak"... Pergi dapur balik terus muntah! Hah NATURALLY YOU.. Keluar ikut idong lak tu..PEdih siotttttt.. Berkali-kali jugak lah muntah..  Akak selamba sound.. BAU IKAN!hahaha siot jek!

kejadian muntah n berry-berry berlanjutan sepanjang malam yang membuatkan aku lembik dan tak sanggup nak makan pape sampai lah hari nie.. Tengok makanan pon tak lalu  nie..Bau makanan pon loya nie..ngandung ke?hahaha..sapa nak bertanggungjawab nie??hahaha

Aku g  klinik semalam, dapat injection dekat bontot..eh punggung...tak baik lah cakap buntot..kasar bebeno.hehehe..Takut woo nak kena inject..Last kena inject masa rubella dekat sekolah menengah dulu.. Lepas tu dapat MC sehari..Aku dengan baik hati mintak sehari je, walhal doktor tu nak bagi 2 hari kot.. Sebab aku sangat pucat..

Aku dengan gagah mintak sehari je.. Yolah mana boleh cuti lama-lama nanti orang salah faham pulak kan.. Kita sakit betul bukan main-main tapi mulut orang bukan boleh tutup ye dok?



0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...