Jumaat, 18 November 2011

Cerita ini adalah untuk sepanjang minggu ni..

Cerita ni ada banyak-banyak-banyaaaaakkk Sebab seminggu terus aku update dekat korang..Sangat pajang, sila jangan muak ok..haha

Cerita panjang-panjang tapi gambar semua tipu aka gugel saje sebab aku tak bawak kabel lak harinie..Nanti kalau aku bawak kabel aku sambung part #2 lah..Macam tak biasa lak kan..

Isnin, selasa, rabu, khamis, jumaat..eh biasa je hari2 aku kan.. Cuma hari Rabu special terlebih sebabbbbbbbbbbb..

16 November aritu genap lah aku ni mengkapelkan diri dengan Encik Yus selama 4 tahun..Dah cukup-cukup lah tu kapel kan, jom kawen lak nak tak Encik Yus?Aku tanya die dalam hati je, ko gila nak tanya cenggitu?Buat malu kampung je beb..huuu

Apa yang terjadi di hari kejadian?Plan baik dari pagi lagi nak jumpa dekat Jusco Tebrau je pon adui.. Masa adalah lepas keje..Aku ni punya bedezup lah kan jangan cakap lah..Kebetulan hari tu bos suruh buat keje sikit..Sebab line yang sangat best, maka gerak dari opis ke tempat kejadian agak lewat..

Aku dah risau dah takut die menunggu pulak..Kesian dah lah kerja penat seharian kena pulak tunggu aku kan.. Ghoper-ghopernyer....aku yang menunggu beliau..Sedih tau.. Seumur hidup aku 23 tahun 6 bulan lebih ni baru ni lah sekali pengalaman hidup aku yang rasa macam nak buat diary sekarang jugak lah catit tarikh 16 November 2011 aku menunggu lelaki selama..... 

Haaaaa...cer teka..Cer teka bape lame aku tunggu die..?Kecik ati mak nok..6.30 die mesej tengah meeting walhal aku dekat parking Jusco dah..6.50 petang die call kata nak gerak balik dah..7 sengah tepon kata dah sampai..Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tipu!!TIPU!!Pukul 8 baru nampak batang idong!

Dari pagi aku punyer eksaited sampai lompat-lompat sebab ni kira first time lah sambutnyer pon aduiyaii.. Pakai baju mantik-mantik,make up lagi u.. Sesampai kejadian-kejadian tersebut buat aku kecewa.. Bila dah tunggu 1 jam sengah tu aku jadik marah pulak kan..Terus rasa tak nak celebrate dah..




Tapi nasib baik die datang bawak bunga..Terus tak jadik merajuk.. Tapi cuma 4 kuntum je..Kenapa tak pat ploh pat meh??Kedekut betullah..weeeee gembira kejap dapat bunga.. Happy lah jugak kira nak marah sebab kena tunggu sejam sengah tu nak  berkubur dah ni tapi marah balik semula sebab die tak nak bergambar dengan aku..huhhh

KECIK ATI!!!!!


2 ulasan:

ctpujie berkata...

hehe..comel jer dpt mungee..nk dugak..hoho..hope happy salo ok! =)

Cik TTK berkata...

tenkiu yang,,,hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...