Jumaat, 11 November 2011

Mendomokan nyer pun adui..



Beberapa minggu kebelakangan ni kan aku dah start menjahit mende2 macam ni kan.. Ni lah hasil die.. Cuba-cuba buat domo ada kaki tangan ni ha.. Anak sedara aku lah mintak.. aku buat lah.. satu domo ni nak cantum semua bagai orang tak pro macam aku nu perlukan masa 2 jam.. 

Ni anak sedara aku nak jual dekat sekolah, aku bagi harga RM5.. Kebesaran die adalah, 15cm panjang, 12cm lebar dan 4 cm kembung.. ade orang guna perkataan kembung, lantak lah labu janji korang paham kan..hahaha

Nak tau besar mana? kalau imaginasi tak kuat tu tak payah nak buat-buat terer lah.. G amek pembaris ukur betul-betul.. Terutama sekali yang imaginasi rendah macam Masitah tu..

hahahahaha... Sekian!

8 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

pembaris sebelah aku je ni ha hahaha

Cik TTK berkata...

bagus..aku tau ko memang memerlukan pembaris..hahahaha

azieyanz berkata...

taknak bagi aku satu ke..yihu!

YOUsoF berkata...

Kau bikin sendiri? Cayalah Yan, bertuah ada kawan maacm ni. Tak paham2 lagi ke motif pujian aku ni? ;D

Cik TTK berkata...

ok korang puji memang bermotif..aku suka sifat terus terang semua kawan2 aku..best!haha

YOUsoF berkata...

Aku juga suka kalau kau terjemahkan perasaan suka tu melalui hadiah percuma kepada kawan²..

Mohzam berkata...

Rajin...nak satu :)

Cik TTK berkata...

hahaha boleh takde hal..satu seploh hengget ye kengkawan..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...