Isnin, 11 Oktober 2010

weekend disitu..


JUMAAT, SABTU DAN JUGA AHAD

Kau jangan tanyer kenapa tajuk entry nie agak pelik ke annoying tahap kau nak muntah ke hape k.. Kalau nak muntah sila pergi ke tandas, jangan nak menambah tugasan harian makcik cleaner or bibik ko or mak ko nak bersihkan sisa kumbahan ko.. Tambah kerja utk diri ko itu dimaapkan..

Sebenarnyer banyak bende nak ciritera.. Weekend sangat seronok... Masa banyak dihabiskan dengan berangan, main game, tengok tibi, berangan, main game lagik and tengok tibi lagik... How wonderful kan..? Mau gilak aku nie bah.. So, sape mahu jadik housemate aku..? Sila menyesal.. Sebab aku memang jenis suke duduk rumah dan tidur itu adalah kegiatan paling best.. Dikala mata mahu jaga cume game dan tibi jadik teman, dan teman serumah? Owh yea teman serumah itu tidak ada.. Yea aku tak de housemate..
Pelik aku tinggal sengsorang..? Wei, aku berani laaaaa... Cume iklan-iklan cite seram-seram tue memang aku jauhkan apatah lagi cite-cite macam Durja Ningsun tue, memang takkkk la! Not my taste! Padahal aku takut..haha cup!cup! Anda dilarang mentertawakan saya.. haiiipp!!!

Bukan ape, mencegah lagi baik dari mengubati.. ayat cover takleh bla..haha apepon, ade aku kesah?

CINTAN-CINTUN MEE SEGERA

Adalah di maklumkan bahawa, cinta itu sedang mengalami masalah dan dalam proses pembaikan. Segala komen dan cadangan penambahbaikan adalah di alu-alukan dari pihak pertama (saya) dan juga pihak kedua (beliau). Sebarang komen dari pihak pertama boleh lah disalurkan secara terus menerus kepada pihak kedua dan sebalik nya.

Pihak kedua di harap bersabar kerana setakat ini punca masalah telah di kenalpasti dan berada di pihak tuan. Kesalahan pihak pertama adalah kecil berbanding pihak kedua. Harap maklum.

Kerjasama dari kedua pihak adalah perlu yea agar masalah yang di alami dapat diperbaiki dengan kadar SEGERA!

Sekian, TK.





Saya yang tidak suka masalah ini.



-Yan-

ext:1234 tekan-tekan tak dapat

Faks:belum daftar lagi

suatu ketika dahulu, lautan api sanggup kau redah.. Sekarang..?paham-paham sudah..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macam gambo lame je..haha

Cik TTK berkata...

haruslah...gambar terbaru belum ade di tanah ini kerana tuan tanah da giv up nak hamek gmbo..haha (poyo tol)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...